וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההצעה הכי רצינית": אחרי הבשורה מפיפ"א, ליון שוב בעקבות מנור סולומון

המועדון שניסה להחתים את הישראלי בקיץ שעבר, פנה פעם נוספת. נציגיו לתקשורת הצרפתית: "יש לו הצעות מהפרמיירליג והבונדסליגה"

חמשת השערים של מנור סולומון באנגליה/ספורט1

אחרי הבשורה מפיפ"א, לאן מועדות פניו של מנור סולומון? שחקן הכנף הישראלי התבשר אתמול (שישי) על ההחלטה של פיפ"א להאריך את החוק שמאפשר לשחקנים מאוקראינה ומרוסיה להשעות את חוזיהם בשל המלחמה - מה שיהפוך אותו לשחקן חופשי בקיץ וישחרר אותו משחטאר דונייצק - וכעת צריך להחליט היכן הוא ימשיך את הקריירה.

למרות שכל הסימנים מצביעים על כך שסולומון ינסה לתקוע יתד באנגליה וירצה להמשיך בפרמיירליג, מגיעות הצעות נוספות. לפי התקשורת הצרפתית, מי שחזרה לאחרונה לתמונה היא ליון, שעקבה אחרי סולומון באופן צמוד בשנים האחרונות ואף ניסתה להחתים אותו לפני שעבר לפולהאם בקיץ האחרון.

"ליון מעוניינת מאוד בסולומון, שעל אף שווי השוק הגבוה שלו, מתקשה למצוא מקום בהרכב של פולהאם. ליון עוקבת אחריו במשך שנים וכמעט הצליחה לשים עליו את היד בקיץ שעבר. אולי עכשיו זו ההזדמנות הטובה ביותר", דיווחו באתר "Teamfootball", שאף פנו לתגובה מנציגיו של סולומון שמסרו: "מספר מועדונים בליגות הבכירות מתעניינים במנור, והוא מחזיק בהצעות מקבוצות בפרמיירליג, בבונדסליגה וגם בליג1. ההצעה הרצינית ביותר הגיעה מליון, אבל זה לא אומר שהוא יחתום שם בסופו של דבר".

מנור סולומון, קשר פולהאם. רויטרס
המאבק בעיצומו. סולומון/רויטרס

על פי הערכות, פולהאם תנסה לרכוש את סולומון אבל מצפה לה תחרות לא קלה עם קבוצות אחרות.

כזכור, סולומון הצטרף לפולהאם לקראת פתיחת עונת הפרמיירליג, אבל לצערו נפצע באוגוסט ונעדר כחצי שנה. הוא חזר למגרשים בינואר והדהים כאשר הבקיע בחמישה משחקים רצופים, מהם ארבעה בפרמיירליג, ולפני מחזור סיום העונה ביום ראשון נגד מנצ'סטר יונייטד לזכותו חמישה שערים ב-23 הופעות, בסך הכל שותף 805 דקות בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully