וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמבלה: "מסי אגדה, לראות אותו שוב בברצלונה יהיה מדהים"

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 14:36

שחקן הכנף אישר שבכוונותו להישאר בקבוצה: "חולם לזכות עם ברצלונה בליגת האלופות". על הגזענות בספרד: "חייבים לעשות משהו בנוגע לזה"

שחקני ברצלונה חוגגים בקאמפ נואו הזכייה באליפות/FCBarcelona

בשבועות האחרונים נפוצו לא מעט שמועות עתידו של עוסמאן דמבלה. פריז סן ז'רמן הוזכרה כמועמדת, בעוד בספרד נטען כי ברצלונה הציעה לשחקן הכנף הצעה לחוזה חדש עד קיץ 2027, אולם דמבלה טרם השיב בחיוב.

היום (ראשון) התראיין השחקן במולדתו ואישר כי בכוונתו להישאר: "החלום שלי הוא לזכות בליגת האלופות עם ברצלונה, לזכות בתואר הגדול עם הקבוצה שאני אוהב יותר מכל. הייתי אוהד של ברצלונה מגיל עציר, אני מרגיש נהדר כאן ומקווה להפוך לשחקן עוד יותר טוב. סטטיסטית יכולתי להיות טוב יותר, ההתאקלמות שלי כאן קצת היתה הדרגתית בגלל הפציעות".

עוסמאן דמבלה חוגג שער לזכות ברצלונה. Ion Alcoba/Quality Sport Images, GettyImages
יגשים את החלום? דמבלה/GettyImages, Ion Alcoba/Quality Sport Images

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

על האפשרות שישתף פעולה עם ליאונל מסי בשורות הקטלאנים בעונה הבאה אמר: "הוא אגדה של ממש בברצלונה, לראות אותו שוב במועדון יהיה יוצא מהכלל".

לבסוף, על נושא הגזענות בכדורגל הספרדי - זכר לנהמות שספג ויניסיוס שוב ושוב בחודשים האחרונים - אמר דמבלה: "גם אני הייתי קורבן של גזענות. רבים מאיתנו על הדשא תוהים האם באמת שמענו את הדברים הללו. זה כבר שנים ככה, וחייבים לעשות משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully