וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירמינו נפרד מליברפול עם שער ו-4:4, סולומון הפסיד ליונייטד

החלוץ הבקיע בתיקו המשוגע מול סאות'המפטון, הישראלי עלה בדקה ה-66 ב-2:1 של פולהאם באולד טראפורד. סיטי הופתעה, ארסנל רמסה, אסטון וילה באירופה

תקציר: סאות'המפטון - ליברפול 4:4/ספורט1

עונת הפרמירליג הגיעה לסיומה הערב (ראשון) כאשר במקביל נערכו כל עשרת משחקי המחזור ה-38. מוקד תשומת הלב היה כמובן במאבקי ההישרדות, אך מחזור הנעילה סיפק סיפורים נוספים גם מהמגרשים האחרים. אסטון וילה של אונאי אמרי השיגה את הכרטיס לקונפרנס ליג על חשבון טוטנהאם, רוברטו פירמינו נפרד מליברפול עם שער ב-4:4 המשוגע מול סאות'המפטון, שבעצמה נפרדה מהליגה הבכירה אחרי 11 עונות. מנצ'סטר סיטי הופתעה, ארסנל חגגה ומנצ'סטר יונייטד סיימה שלישית עם ניצחון על פולהאם ומנור סולומון.

רוברטו פירמינו ליברפול. רויטרס
ככה נפרדים. פירמינו חוגג שער אחרון בליברפול/רויטרס

סאות'המפטון - ליברפול 4:4

משחק הפרידה של רוברטו פירמינו מהמייטי רדס הפך גם להתמודדות הפורה ביותר של מחזור הסיום. דיוגו ז'וטה ניצל טעות קשה בהגנת הצ'מפיונשיפ בדקה העשירית, וכעבור ארבע דקות הברזילאי הכפיל את התוצאה עם שערו האחרון במועדון. ג'יימס וורד פראוס המתיק לאחר טעות בהגנת האורחת בדקה ה-19, וקמאלדין סולמאנה השווה בדקה ה-28.

שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה סולמאנה השלים צמד ומהפך, כאשר אדם ארמסטרונג הבקיע את הרביעי (65) וקירב את נועלת הטבלה לניצחון במשחקה האחרון בפרמיירליג. פירמינו שהוחלף בדקה ה-57 כבר לא היה על המגרש כדי לאזן, ומי שעשו זאת הם קודי גאקפו (72) בתום מהלך קבוצתי מבריק וז'וטה (73) שהשלים צמד משלו. מחזור הנעילה היה גם משחק הפרידה של ג'יימס מילנר מהמועדון, והוא השלים 90 דקות בהרכב של יורגן קלופ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גרניט ג'אקה ארסנל. רויטרס
בפעם האחרונה? ג'אקה חוגג/רויטרס

ארסנל - וולבס 0:5

במשחק הפרידה שלו מארסנל עם מעבר צפוי לבאייר לברקוזן בקיץ, גרניט ג'אקה נפרד מאצטדיון האמירויות בצורה הכי טובה שיש. צמד בזק של השוויצרי (11 ו-14) העניק יתרון מוקדם לסגנית האלופה. בוקאיו סאקה (27) הוסיף את השלישי בביצוע נפלא וגבריאל ז'סוס כבש את הרביעי (58). יאקוב קיוויור הוסיף שער בכורה בדקה ה-78, ובכך התותחנים סיימו בסטייל עונה טובה שמלווה בתחושת פספוס.

שחקן פולהאם מנור סולומון מחליף את הארי ווילסון. רויטרס
שותף כמחליף. סולומון/רויטרס
ג'יידון סאנצ'ו מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יונייטד סיימה שלישית. סאנצ'ו/רויטרס

צפו במנצ'סטר יונייטד סוגרת עונה עם 1:2 על פולהאם וסולומון

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 1:2/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 1:2

קני טטה (19) העלה את הקוטג'רס ליתרון בנגיחה מקרוב אחרי הרמה מדויקת של וויליאן מנקודת הקרן. אלכסנדר מיטרוביץ' שספג את הכרטיס האדום המפורסם במסגרת הגביע האנגלי גם החמיץ פנדל כשדויד דה חאה הצליח להדוף (25) את הבעיטה שלו מהנקודה הלבנה. ג'יידון סאנצ'ו (39) הספיק להשוות עם בעיטה מתוך החרבה עוד לפני הירידה למחצית. בדקה ה-55 ברונו פרננדש הפך והבטיח לשדים האדומים את המקום השלישי בתום העונה. מנור סולומון נכנס כמחליף בדקה ה-66, אולי בהופעתו האחרונה בשורות האורחת.

אית'ן פינוק, שחקן ברנטפורד חוגג. רויטרס
דאבל עונתי על האלופה. פינוק חוגג/רויטרס
ארלינג הולאנד עם ברנרדו סילבה על ספסל מנצ'סטר סיטי. רויטרס
גווארדיולה חילק כוחות. הולאנד וברנרדו סילבה על הספסל/רויטרס

צפו בברנטפורד מפתיעה את מנצ'סטר סיטי

תקציר: ברנטפורד - מנצ'סטר סיטי 0:1/ספורט1

ברנטפורד - מנצ'סטר סיטי 0:1

רגע לפני גמר הגביע מול מנצ'סטר יונייטד וגמר ליגת האלופות נגד אינטר, הסיטיזנס נחלו הפסד ראשון בכל המסגרות אחרי 25 משחקים. פפ גווארדיולה ביצע רוטציה רחבה בסגל שלו לקראת צמד הגמרים, וברנטפורד ניצלה זאת כדי להשלים דאבל עונתי על התכולים עם שער ניצחון מאוחר של אית'ן פינוק בדקה ה-85.

שחקני אסטון וילה חוגגים. Matthew Lewis, GettyImages
ישחקו באירופה. שחקני אסטון וילה חוגגים/GettyImages, Matthew Lewis

אסטון וילה - ברייטון 1:2

לאור ההובלה של טוטנהאם אצל לידס, ידעה הקבוצה של אונאי אמרי שעליה לנצח כדי להשיג את המקום השביעי המוביל לקונפרנס ליג. המארחת עלתה ליתרון מוקדם משער של דוגלאס לואיז בדקה השמינית, אולי ווטקינס הכפיל עם בעיטה מול שער ריק בדקה ה-26. דניז אונדב צימק בדקה ה-38, אך לא מנע מהיריבה את הכרטיס המיוחל שהשאיר את הספרס מחוץ למפעלים האירופיים.

אנתוני גורדון ניוקאסל. GettyImages
ניוקאסל חזרה מסטמפורד ברידג' עם נקודה. גורדון/GettyImages

צ'לסי - ניוקאסל 1:1

העונה האומללה של הבלוז הגיעה לסיומה עם תיקו ביתי, מול המגפייז שישחקו בעונה הבאה בליגת האלופות. אנתוני גורדון העלה את האורחת ליתרון בסטמפורד ברידג' כבר אחרי תשע דקות, שער עצמי של קירן טריפייר קבע חלוקת נקודות בדקה ה-27.


קריסטל פאלאס - נוטינגהאם פורסט 1:1
לפאלאס: וויל יוז (66). לפורסט: טאיוו אוואני (32)

אלופה: מנצ'סטר סיטי
העפילו לליגת האלופות: ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, ניוקאסל
העפילו לליגה האירופית: ליברפול, ברייטון
העפילה לקונפרנס ליג: אסטון וילה
ירדו לצ'מפיונשיפ: לסטר, לידס, סאות'המפטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully