וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 9 שנים: לסטר ירדה לצ'מפיונשיפ, לידס הצטרפה אליה

אלופת הפרמיירליג ב-2016 נפרדה מהליגה הבכירה על אף ניצחון 1:2 על ווסטהאם, זאת בעקבות ניצחון 0:1 על בורנמות' של אברטון ששרדה. טוטנהאם גברה 1:4 על היורדת השלישית שהצטרפה לשועלים ולסאות'המפטון שכבר הבטיחה את הירידה לפני מחזור הסיום

תקציר: לסטר ירדה לצ'מפיונשיפ למרות 1:2 על ווסטהאם/ספורט1

עונת הפרמיירליג הגיעה לסיומה הערב (ראשון) כאשר במקביל נערכו כל עשרת משחקי המחזור ה-38, אך המנה העיקרית הגיעה בין שלושה משחקים בקרב על מקום אחד להישאר בליגה הבכירה באנגליה. לידס הפסידה 4:1 לטוטנהאם ושבה לצ'מפיונשיפ אחרי שלוש עונות, אברטון ניצחה 0:1 את בורנמות' בצורה דרמטית ולסטר גברה 1:2 על ווסטהאם, אבל זה לא הספיק לה והיא שבה לליגת המשנה אחרי 9 שנים ואליפות היסטורית.

הארי קיין טוטנהאם. GettyImages
שער 29 העונה. קיין/GettyImages

לידס - טוטנהאם 4:1

המארחת הגיעה למפגש עם התרנגולים בידיעה שהיא חייבת לנצח ולקוות לאיבוד נקודות של אברטון או לסטר. כבר בדקה השנייה הארי קיין מצא את הרשת אחרי בישול של יונג מין סון בשערו ה-29 העונה של החלוץ האנגלי. המחצית השנייה נפתחה בצורה זהה עם שער בדקה השנייה של המחצית כשקיין מצא את פדרו פורו והמגן הספרדי בעט חזק לפינה הרחוקה (47) בדרך ל-0:2. ג'ק הריסון (67) עוד הפסיק לצמק בשער יפה, אבל קיין (69) סיים מתפרצת עם בעיטה מדויקת לרשת של היורדת בשערו ה-30 העונה, לוקאס מורה (90+5) כבש את שערו האחרון במשחק הפרידה מהספרס והשניים הכריעו את גורל המארחת ששבה לצ'מפיונשיפ אחרי 3 שנים בליגה הבכירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פדרו פורו טוטנהאם. רויטרס
הורידו את לידס. פורו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: גול! מהלך קבוצתי נפלא של התרנגולים עבר דרך דיאן קולוסבסקי ליונג מין סון שמסר בנגיעה להארי קיין, והאנגלי כבש את השער ה-29 שלו העונה בדרך ל-0:1 של טוטנהאם! לידס התקרב לירידת ליגה!

דקה 47: גול! לידס נראית בדרך הבטוחה לצ'מפיונשיפ - קיין מצא את פדרו פורו שבעט לפינה הרחוקה והעלה את טוטנהאם ל-0:2!

דקה 67: גול! סימני חיים מלידס כשג'ק הריסון צימק ל-2:1 ועדיין יכולים לחלום באלאנד רואד.

דקה 69: גול! הסיפור נגמר? קיין עם השער ה-30 שלו העונה בסיומה של מתפרצת כשפורו, כובש השער השני, מצא את החלוץ שאולי בהופעתו האחרונה במדי התרנגולים כבש צמד - 1:3 לטוטנהאם!

דקה 90+5: גול! לוקאס מורה במשחק הפרידה שלו מטוטנהאם נעץ את המסמר האחרון והעלה את התרנגולים ל-1:4!

הארי קיין חוגג עם שחקני טוטנהאם. רויטרס
30 שערים העונה, במשחק הפרידה? קיין/רויטרס
ג'יימס מדיסון לסטר. רויטרס
האלופה לשעבר ירדה. מדיסון/רויטרס

לסטר - ווסטהאם 1:2

9 שנים קסומות היו ללסטר בפרמיירליג, כולל אחת האליפויות המדהימות אי פעם בתולדות אנגליה ואולי הכדורגל האירופי כולו. אחרי זכייה גדולה ב-2016, קמפיין בליגת האלופות ובמפעלים אירופים נוספים, כולל זכייה במגן הקהילה ובגביע האנגלי ב-2021, השועלים חזרו לצ'מפיונשיפ בתום עונה מאכזבת.

השועלים ידעו שהם חייבים ניצחון בשילוב מעידה ואיבוד נקודות של אברטון במשחק המקביל על מנת לא לרדת אחרי 9 שנים לצ'מפיונשיפ. בדקה ה-34 הארווי בארנס כבש את השער המיוחל שנתן אוויר לנשימה לדין סמית'. דווקא אחרי ששמעו על שער היתרון של דוקורה בגודיסון פארק, ואוט פאס (62) נגח פנימה את השני של לסטר ועודד את הקהל באצטדיון ה'קינג פאוור'. פאבלו פורנאלס (79) צימק בסיומה של מתפרצת נהדרת במבחן האחרון של הפטישים לפני גמר הקונפרנס ליג מול פיורנטינה בשבוע שעבר, אבל עונת הפרמיירליג שלהם הסתיימה בצורה מאכזבת במקום ה-14.

הארווי בארנס לסטר. רויטרס
השער הכי חשוב בקריירה שלו? בארנס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 34: גול! מהלך גדול של השועלים עם חילופי מסירות בין קלצ'י איהנאצ'ו להארווי בארנס שסיים עם בעיטה נהדרת לפינה הרחוקה - 0:1 ללסטר שכרגע נשארת בפרמיירליג!

דקה 62: גול! עם הדיווחים על השער באברטון, ואוט פאס נגח פנימה אחרי כדור חופשי של יורי טילמאנס ולסטר עלתה ליתרון 0:2!

דקה 79: גול! הפטישים חזרו לעניינים במתפרצת קטלנית שהסתיימה בבעיטה מדויקת של פאבלו פורנאלס לפינה הקרובה של אייברסן - ווסטהאם צימקה ל-2:1!

ואוט פאס לסטר. רויטרס
יתרון כפול שעשוי לא להספיק. פאס/רויטרס
שחקני אברטון חוגגים. רויטרס
הישרדות דרמטית. שחקני אברטון חוגגים עם דוקורה/רויטרס

אברטון - בורנמות' 0:1

הקבוצה הותיקה ביותר בליגה הבכירה באנגליה תסגור עונה 70 ברציפות אחרי ניצחון דרמטי על הדובדבנים במשחק מלא אמוציות בו היא כבר הייתה מתחת לקו האדום במחצית. אחרי מחצית ראשונה בה היא ירדה כשהיא בדרך לצ'מפיונשיפ עם יתרון של לסטר, עבדולאיי דוקורה (57) בעט פצצה לרשת של הדובדבנים עם 0:1 יקר מאין כמותו שהשאיר את הטופיז לעונה נוספת בפרמיירליג בתוםעונה הפכפכה ומפרכת.

דמראיי גריי אברטון. רויטרס
החמצות מדהימות. גריי/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 57: גול! גריי הוריד כדור לדוקורה שבעט פצצה לרשת של בורנמות' וכרגע השאיר את אברטון בפרמיירליג עם 0:1 יקר!

ג'ורדן פיקפורד שוער אברטון. רויטרס
רגע עצום עבור אברטון. פיקפורד/רויטרס

עונת 2023/24 בפרמיירליג תצא לדרך ב-12 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully