וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל ה"המום" ימשיך בבאיירן מינכן: "אחד הטובים באירופה"

בגרמניה טוענים שמאמן האלופה היה בהלם כששמע על פיטורי קאן וסליהמידז'יץ', הנשיא אישר: "לא הודענו לשחקנים על כך, ובדיעבד צדקנו"

תקציר: באיירן מינכן זכתה באליפות גרמניה עם ניצחון חוץ 1:2 על פ.צ. קלן/ספורט1

אחד הימים הסוערים בתולדות באיירן מינכן נערך אמש (שבת). לצד מהפך גדול וזכייה דרמטית במיוחד באליפות, הגיעו הדיווחים על פיטורם של המנכ"ל אוליבר קאן והמנהל המקצועי חסן סליהמידז'יץ' - פיטורים שהתבצעו עוד לפני שריקת הפתיחה למשחק מול פ.צ. קלן, כך נטען.

על אף הבלגן הגדול הזה, בגרמניה טוענים כי תומאס טוכל לא שוקל את עתידו, "למרות שהיה בהלם כששמע על קאן וסליהמידז'יץ', האנשים הקרובים אליו ביותר במועדון". הנשיא הרברט היינר ערך היום מסיבת עיתונאים על רקע הטלטלות ואישר זאת: "אנחנו מאמינים לגמרי ביכולות שלו, הוא אחד המאמנים הטובים באירופה. דיברתי איתו ביום שישי והוא הבין את המצב. אני לא רואה סיבה מדוע שלא ימשיך לאמן אותנו".

תומאס טוכל מאמן באיירן מינכן. רויטרס
ועכשיו, לעונה הבאה. טוכל/רויטרס

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

היינר הוסיף וסיפר: "אנחנו שמחים שזכינו בתואר, אבל העונה לא הלכה כפי שציפינו. ראינו נורות אזהרה, החלטנו שצריך להתחיל מחדש ונפרדנו מאוליבר וחסן. אני מכבד אותם מאוד. אף פעם אין זמן נכון לבצע מהלך כזה. נחפש מנהל ספורטיבי שיעזור לנו להשיג את המטרות שלנו. לא הודענו על כך לשחקנים מבעוד מועד, כי רצינו שיתרכזו רק בכדורגל. בדיעבד, זה הסתדר לנו טוב".

המנכ"ל החדש יאן-כריסטיאן דריסן אמר: "היו לי תכניות אחרות, אבל כשהלב מדבר, צריך לשנות תכניות. זו הזדמנות של פעם בחיים, ולא הייתי צריך לחשוב זמן רב לפני שהשבתי בחיוב. אני חושב שמה שמתרחש על המגרש משקף גם את מה שקורה במועדון, כשאנשים נהנים מהעבודה שלהם וסומכים זה על זה, מתפקדים טוב יותר כקבוצה. זו אחת המשימות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully