וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהעונה הבאה: סוף לצהוב הדחוי, ההרחקה תחול במשחק הבא

27.5.2023 / 14:40

ההתאחדות תסיים את הנוהל הישן של הכרטיס הצהוב שנספר להשעייה רק מהמשחק שאחרי הקרוב. מהעונה הבאה שחקן יורחק מיד אחרי ספיגת הצהוב הבעייתי

הנשיא העניק לבית"ר ירושלים את גביע המדינה: "האלימות - מצב חירום"/אבי רוקח

סוף לחישובי הכרטיסים הצהובים בליגת העל. לוואלה! ספורט נודע כי בישיבת הנהלת ההתאחדות בכדורגל מחר (ראשון), ישונה סעיף בתקנון המשמעת של ההתאחדות, סעיף מאוד ותיק שאין בו עוד טעם. מדובר בסעיף שהורה עד כה שכאשר שחקן סופג כרטיס צהוב המחייב הרחקה ממשחק אחד, הוא ירצה את ההרחקה לא במשחק הקרוב, אלא בזה שאחריו.

הסעיף הזה ישונה מחר, ובמקומו ייקבע שכאשר שחקן סופג למשל חמישה כרטיסים צהובים, כבר מהמשחק שאחרי זה הוא לא ישחק. כך יהיה גם כאשר שחקן סופג את הצהוב התשיעי, או את הצהוב ה-12. במידה ששחקן סופג כרטיס אדום, בנוסף לצהוב, הוא קודם ירצה את הכרטיס האדום ורק לאחר מכן את הצהוב.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב מקבל כרטיס צהוב. אריאל שלום
סוף לחישובים. שחקני מכבי תל אביב מגיבים לשליפת כרטיס צהוב/אריאל שלום

עוד בכדורגל הישראלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

כזכור, שחקנים עשו לא פעם חשבון והקבוצות היו מחשבות מתי הן צריכות את השחקן, ולפי זה שחקנים היו סופגים כרטיסים צהובים כדי להיעדר ממשחק שהוא פחות חשוב. הספירה הייתה כאמור לא למשחק הבא, אלא לזה שאחריו.

מהעונה הבאה זה ישתנה, ובהתאחדות לכדורגל מספרים שהסעיף היה יכול להשתנות מזמן, שכן הוא התאים לתקופה בה לא היה שימוש באינטרנט והדוחות לא הועברו בצורה מיידית, ולכן ניתן זמן לשופטים להכין את הדוח וכך השחקן היה נמנע מאי שיתופו במשחק הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully