וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל חייבת ניצחון, סלמן צפוי לפתוח: "הוכחנו שאנחנו ברמה"

27.5.2023 / 10:35

הנבחרת עד גיל 20 זקוקה לניצחון על יפן כדי לעלות לשמינית גמר המונדיאליטו, אופיר חיים מתכנן שינוי אחד בהרכב. כל התרחישים בפנים, כולל המקום השני שעדיין בהישג יד

יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ, מדבר עם נבחרת הנוער/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל עד גיל 20 השלימה את הכנותיה למשחק הלילה (00:00 בין שבת לראשון) נגד יפן במחזור האחרון בשלב הבתים במונדיאליטו. בעקבות התוצאות הלילה, הנבחרת התבשרה כי אין דרך חזרה - ניצחון שווה מקום בין 16 האחרונות, תיקו ומטה יוביל להדחה כבר בשלב הבתים.

ישראל יודעת שמעבר למקום השני שמבטיח עליייה אוטומטית, גם ארבע מבין שש הנבחרות עם המאזן הטוב ביותר מבין אלה שסיימו במקום השלישי מעפילות. שני הבתים הראשונים בטורניר מתוך שישה הסתיימו הלילה, ולאחר המשחקים נקבע כי לפחות ארבע נבחרות יסיימו במקום השלישי עם שלוש נקודות ומעלה, מה שאומר ששתי נקודות לא יספיקו. לאור העובדה שלישראל יש נקודה אחת עד כה, היא מבינה שרק ניצחון על יפן יוכל להעלות אותה שלב, אולי אפילו מהמקום השני.

אחרי כשעתיים של טיסה נחתה הנבחרת בעיר מנדוסה ולנה שם לקראת המשחק. לפי התרגולים עושה רושם שהמאמן אופיר חיים יעשה שינוי אחד בהרכב, כשרבן בנימין יירד לספסל ואחמד סלמן יפתח במקומו. בנבחרת מעדיפים את תאי עבד בעמדה במרכז הקישור ולא בכנף, ולכן סלמן ייכנס לכנף ועבד ישוב למרכז על חשבון בנימין. "כל השחקנים יודעים את החשיבות", אמרו בנבחרת לקראת המשחק מול יפן, שמדורגת במקום השני עם ניצחון והפסד עד כה, "יפן נבחרת מעולה, אבל הוכחנו כבר שאנחנו ברמות האלו".

דור תורג'מן, שחקן נבחרת ישראל במונדיאליטו. רויטרס
חייבים לנצח. תורג'מן/רויטרס

ערב המשחק מול יפן, ישראל חולקת את המקום האחרון בבית עם סנגל כשלשתיהן נקודה אחת מהתיקו ביניהן במחזור השני. קולומביה מוליכה את הבית עם שש נקודות, יפן אחריה עם שלוש נקודות.

אם ישראל תנצח את יפן ובמקביל סנגל תמעד מול קולומביה, אופיר חיים יעלה מהמקום השני ויפגוש בשמינית הגמר את אוזבקיסטן. ניצחון גם של ישראל וגם של סנגל יוביל לשוויון נקודות במקום השני, כאשר מי שתשיג את הסגנות ותפגוש את האוזבקים היא זו שתהנה מהפרש שערים טוב יותר (שתיהן כרגע על יחס 1-).

אם ישראל תסיים במקום השלישי, היא תיאלץ להמתין לתום שלב הבתים כדי לגלות אם היא עולה אך היא בכל אופן תהיה בעמדה טובה. כמו כן, ישראל עדיין לא תוכל לדעת בוודאות מי תהיה יריבתה בשמינית הגמר תסיים שלישית, כאשר שתי אופציות אפשריות הן ארגנטינה וארצות הברית שסיימו את שלב הבתים במקום הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully