וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה וארה"ב מושלמות בתום הבתים, שחקן אקוודור עשה היסטוריה

מארחת המונדיאליטו חגגה עם 0:5 על ניו זילנד, גם האמריקאים עם 9 נקודות. פאס בן ה-16 ו-22 יום הפך לכובש הצעיר בתולדות הטורניר

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

משחקי המחזור השלישי והאחרון בשלב הבתים במונדיאליטו יצא לדרך. הלילה (בין שישי לשבת) המארחת ארגנטינה חתמה את שלב הבתים במאזן מושלם עם 0:5 על ניו זילנד, וכעת היא תמתין לגלות מי מבין הנבחרות שיסיימו במקום השלישי תפגוש אותה בשמינית הגמר. עוד בבית א' הבטיחה אוזבקיסטן את עלייתה עם 0:2 על גוואטמלה שהודחה.

עוד קודם לכן ארצות הברית הבטיחה את המקום הראשון בבית ב' עם 0:2 על סלובקיה שירדה כעת למקום השלישי ותמתין לתוצאות שאר המשחקים כדי להבין אם עלתה שלב, בזמן שאקוודור מחצה 0:9 את פיג'י בדרך לשמינית הגמר.

לוקה רומרו, שחקן נבחרת ארגנטינה במונדיאליטו חוגג. Marcio Machado/Eurasia Sport Images, GettyImages
לוקה רומרו, שחקן נבחרת ארגנטינה במונדיאליטו חוגג/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

ניו זילנד - ארגנטינה 5:0

מארחת המונדיאליטו המשיכה לשכנע וסיימה את שלב הבתים במאזן מושלם של שלושה ניצחונות. הפעם הקורבן הייתה ניו זילנד, שסיימה במקום השלישי עם ארבע נקודות וכעת תמתין לראות האם זה יספיק לה כדי להשיג את המקום בשמינית הגמר. איגנסיו מאסטרו פוץ' פתח את החגיגה בדקה ה-14 כאשר ג'ינו אינפנטינו הכפיל כעבור שלוש דקות. לוקה רומרו, שחקנה של לאציו שנחשב לאחד הכוכבים הבכירים בנבחרת, קבע 0:3 בדקה ה-35. במחצית השנייה הצטרפו לחגיגה בריאן אגירה עם פנדל בדקה ה-50 ואלחו וליס עם הקינוח בדקה ה-87.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אוזבקיסטן - גוואטמלה 0:2

הנבחרת ממרכז אמריקה ידעה שהיא חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוי לעלות, אך היא נכנעה והודחה עם אפס נקודות. האסייתים לעומת זאת עקפו את ניו זילנד בעקבות הפרש שערים עדיף בבית הארגנטינאי ועלו מהמקום השני. המנצחת סגרה סיפור בשלב די מוקדם עם שערים בדקות ה-9 וה-20, שניםה של שאחזוד נמאטז'ונוב.

קייד קאוול, שחקן נבחרת ארצות הברית במונדיאליטו. ANDRES LARROVERE, GettyImages
ארה"ב חוגגת 9 מ-9 בדרך לשמינית הגמר/GettyImages, ANDRES LARROVERE

סלובקיה - ארצות הברית 2:0

קיידן קאוול הבקיע בדקה ה-38, ניקו צקיריס הכפיל את היתרון בדקה ה-90+6 כאשר הסלובקים ניסו בכל כולם להשוות והם אלו שסידרו לארצות הברית מאזן מושלם בתום שלב הבתים ואת המקום הראשון. לעומת זאת, סלובקיה שערב המחזור השלישי והאחרון הייתה במקום השני בבית, כעת ירדה למקום השלישי כשהיא עם שלוש נקודות והפרש שערים חיובי (4:5) שצפוי להספיק בשביל מקום בשמינית הגמר, אבל היא תמתין עד להשלמת כל משחקי הבתים בשביל לדעת בוודאות.

אקוודור - פיג'י 0:9

כאשר אקוודור השלימה במחזור הקודם מהפך וניצחה 1:2 את סלובקיה, היא ידעה שהיא עשתה צעד מאוד משמעותי אל עבר שמינית הגמר בשל העובדה שבמחזור הסיום תתמודד מול פיג'י שהגיעה למפגש במאזן שערים 7:0. ואכן, פיג'י שוב נדרסה, אחרי שלישייה ורביעייה ספגה תשיעייה ב-90 דקות. האקוודורים קפצו למקום השני והבטיחו את העפלתם לשמינית הגמר.

אקוודור לא חגגה רק את עלייתה, אלא גם שיא היסטורי שנשבר כבר בדקה השביעית כאשר קנדרי פאס בן ה-16 ו-22 יום הבקיע והפך לשחקן הצעיר ביותר שכובש במונדיאליטו - קנדרי, כידוע, יצטרף לצ'לסי בשנת 2025 תמורת 20 מיליון יורו, עסקה שכבר נסגרה. עד המחצית פאס בישל גם לחוסה סוסה (34) ויוסטין קוארו כבש צמד בדקות 34 ו-45+6. במחצית השנייה, אלן מינדה המחליף השלים צמד בדקות 66 ו-86, את המסמר השביעי נעץ בדקה ה-90 טומי צ'מבה מבישול של מינדה וכריסטופר סמברנו קבע 0:9 משפיל עם צמד מאוחר, תחילה בפנדל בדקה ה-90+6 ואחד נוסף בחלוף חמש דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully