וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר ישחרר אותו? בסרביה טוענים שפשיץ' רוצה לעבור לפרנצווארוש

גיבור גמר הגביע הסרבי, שאותו המאמן החדש של הכוכב האדום מכיר היטב מימיו במכבי תל אביב, מבוקש אצל אלופת הונגריה

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

פרנצווארוש רודפת לאחרונה אחרי מוחמד אבו פאני, קשר מכבי חיפה, אבל יש שחקן נוסף שבישראל מכירים היטב ונמצא על הכוונת של אלופת הונגריה. מדובר באלכסנדר פשיץ', חלוץ הכוכב האדום בלגרד שרק אתמול (חמישי) כיכב בגמר הגביע הסרבי כשכבש צמד והשלים מהפך ב-1:2 על צ'וקאריצ'קי בדרך לזכייה בדאבל.

על פי הפרסומים האחרונים, דווקא ביום שאחרי שפשיץ' היה גיבור הזכייה של הכוכב האדום, נטען שהוא מעוניין לעזוב את הכוכב האדום בלגרד ולחתום בפרנצווארוש וזאת על אף שההונגרים מציעים לו שכר נמוך יותר לעומת שכרו בסרביה, שם חוזהו יסתיים רק ב-2025. פרנצווארוש גם מוכנה לשלם לכוכב עבור המעבר, אך סכומים לא פורסמו.

הצמד של פשיץ' בגמר הגביע הסרבי

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

פשיץ' בן ה-31, שאותו מכיר היטב מאמנה הבא של הכוכב האדום, ברק בכר כמובן, הבקיע העונה 14 שערים ובישל עוד 10 ב-39 משחקים בכל המסגרות. גם מול ברק בכר הוא הבקיע במשחקים בין מכבי תל אביב למכבי חיפה בליגת העל, כך שיהיה מעניין לראות האם בכר מעוניין בחלוץ או שמא יאפשר לו לעזוב לקבוצה אחרת. רק בשבוע שעבר התראיין פשיץ' וכשנשאל על ברק בכר השיב: "הוא יתאקלם במהרה, הוא מגיע למועדון טוב ולא צריכה להיות לו שום בעיה".

פשיץ' נדד לא מעט במהלך הקריירה: כבר ב-2008, בעונתו הראשונה בבוגרים, עבר לקפריסין, המשיך למולדובה, חזר לסרביה ויצא לצרפת, המשיך לאיטליה, הגיע לקדנציה ראשונה בכוכב האדום ב-2017 וכעבור שנה עבר לערב הסעודית, משם יצא להשאלה בדרום קוריאה ואז הגיע למכבי תל אביב. בעונה שעברה כיכב בטורקיה וכעת הוא שוב מעוניין לעזוב אחרי עונה אחת בלבד ולנסות אתגר חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully