וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצווארוש הציעה 800 אלף יורו עבור אבו פאני, חיפה צפויה לסרב

24.5.2023 / 9:22

אלופת הונגריה פנתה לירוקים, שמצדם דורשים סכום גבוה הרבה יותר עבור הקשר ונראה כי אין בכוונתם להיענות להצעה אם לא תשתדרג משמעותית

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

פרנצווארוש ההונגרית הגישה הצעה למכבי חיפה בנוגע לרכישת מוחמד אבו פאני, כאשר לפי גורמים המעורים בפרטים ההצעה נעה סביב 800 אלף יורו. לקשרה של מכבי חיפה ישנו סעיף שחרור המוערך בכשני מיליון יורו, אך ההונגרים כאמור מציעים סכום נמוך יותר משמעותית ובמכבי חיפה בשלב זה הבהירו שלא יקבלו את ההצעה.

סיבה נוספת לדחיית ההצעה, מעבר לעובדה שלכל שחקן ישנו תג מחיר, היא שעזיבת אבו פאני תיאלץ את הקבוצה להתחזק בשחקן באותה עמדה ועל כן אין בכוונתם להיענות בחיוב להצעה הקיימת. בפרנצווארוש משקיעים בשנים האחרונות כספיים משמעותיים במטרה להפוך לקבוצה מובילה גם במפעלים האירופיים ולראיה שחקנים שצירפה בשנים האחרונות מליגות בכירות יותר מההונגרית.

מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה חוגג שער, מאחוריו רמי גרשון. ברני ארדוב
בדרך לירוק של פרנצווארוש? אבו פאני/ברני ארדוב

אלופת הונגריה בחמש השנים האחרונות לא רק צירפה שחקנים מליגות וקבוצות טובות יותר, אלא גם מצליחה להוציא כוכבים לאירופה דוגמת מיטרו אוזוני, שחקן הכנף האלבני שנמכר לגרנאדה ב-4 מיליון יורו והיום שוויו פי 2 בזכות 22 שערים בליגת המשנה בספרד. תקציב המועדון מוערך בלמעלה מ-40 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully