וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האדום בלגרד מאיצה מגעים עם "החלוץ שבחר ברק בכר"

בסרביה מדווחים שהמו"מ עם אטאלנטה לגבי עמנואל לאטה לאט, הואץ לבקשת המאמן החדש. המחיר שלו אמור לנוע סביב 2 מיליון יורו

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

הכוכב האדום בלגרד תנסה לזכות מחר (חמישי) בדאבל הסרבי, כשהיא תפגוש בגמר הגביע את צ'וקאריצ'קי. המאמן הנוכחי מילוש מילוייביץ', יעמוד על הקווים בסוף השבוע נגד נובי פזאר ולאחר מכן ייפרד מהקבוצה ויפנה את המקום לברק בכר.

בכר סיפר מוקדם יותר השבוע שהוא ימריא בימים הקרובים לבלגרד להתארגנויות ראשונות ובסרביה מדווחים ש"ראשי המועדון כבר עובדים על בניית העונה הבאה. הם מתרכזים בחיזוק ההתקפה ובצירוף השחקן בו בכר בחר, עמנואל לאטה לאט".

לאטה לאט הוזכר שוב ושוב כמועמד לכוכב האדום בשבועיים האחרונים ובתקשורת המקומית כאור מספרים שבכר סימן אותו. החלוץ בן ה-24 נולד בחוף השנהב, אבל גדל באיטליה ושייך לאטאלנטה. בשנים האחרונות הושאל לשלל קבוצות והעונה נשלח לסט. גאלן השוויצרית - הושאל והצטיין עם 11 שערים בליגה ו-2 נוספים בגביע.

חוזהו של לאטה לאט יתסיים ב-2024 והכוכב האדום לא מעוניינת בעסקת השאלה (שתכריח את החלוץ להאריך חוזה באטאלנטה). הצדדים כבר מנהלים מו"מ מואץ - כך לפי הדיווחים - והדרישות של הקבוצה האיטלקית נעות סביב 2 מיליון יורו.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
ההכנות תופסות תאוצה. בכר/דני מרון

הכוכב האדום בלגרד לא הפסידה 55 משחקי ליגה רצופים, מאז אוקטובר 2021 והיא זכתה בשש האליפויות האחרונות. המבחן העיקרי של בכר יהיה פחות בזירה המקומית ובעיקר בליגת האלופות - שם הקבוצה עלתה אוטומטית לשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully