וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכאן בכר צריך רק לעלות": מאמן הכוכב האדום נפרד בדמעות

מילוש מילוייביץ' נפרד עם עוד תואר ועם מחוות מהשחקנים והאוהדים, אבל בסרביה משוכנעים: "המינוי של בכר הכרחי למועדון"

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

הכוכב האדום בלגרד סגרה אתמול (חמישי) עונה דומיננטית ומרשימה עם עוד דאבל מקומי, השלישי ברציפות. אחרי הניצחון 1:2 על צ'וקאריצ'קי בגמר הגביע הסרבי, נפרד המאמן מילוש מילוייביץ' שיפנה את מקומו לברק בכר.

"אני לא יודע אם לצחוק לבכות", אמר מילוייביץ' הנרגש אחרי שהונף על ידי השחקנים וקיבל סטנדינג אוביישן מאוהדי הכוכב האדום. מילוייביץ' לא הצליח לעצור את הדמעות אחרי המחוות שקיבל, ושלח את ברכת הדרך לקבוצה לקראת העונה הבאה. "אני מקווה מאוד שההצלחה של הקבוצה תימשך, ושהיא תעמוד במטרות שהציבה לעצמה", אמר.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
סטנדרטים הישגיים גבוהים בזירה המקומית. בכר/מאור אלקסלסי

מאמן צ'וקאריצ'קי החמיא למילוייביץ' ואמר ש"צריך לזכור אותו לטובה בהיסטוריה של הכוכב האדום" וגם בתקשורת הסרבית הגדירו את הקדנציה שלו כמוצלחת, אבל יחד עם זאת קיבלו בהשלמה את הפרידה ממנו ואת המינוי של בכר. "אחרי שלושה דאבלים רצופים בסרביה, מכאן בכר יוכל רק לעלות. המטרה שלו תהיה לקחת את הכוכב האדום צעד קדימה באירופה", כתבו באחד האתרים, "זה מינוי הכרחי שנועד לעמוד במטרות הגבוהות שהמועדון הציב לעצמו. מילוייביץ' עדיין צעיר ואולי יחזור לאמן את הכוכב האדום ביום מן הימים, אבל זה לא העיתוי הנכון".

אלכסנדר פשיץ' שכבש את שני השערים בגמר, מתכונן להמשיך לעונה נוספת בכוכב האדום. "הייתה עונה טובה, אבל נקווה שהעונה הבאה תהיה עוד יותר מוצלחת", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully