וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד: "מאמן צ'לסי זו משרה נהדרת, אאחל בהצלחה למנג'ר החדש"

המאמן שביקר את שחקניו אחרי ה-4:1 מול יונייטד מוכן למשחקו האחרון בתפקיד: "מקווה לתת לקהל סיבה לצאת לקיץ קצת יותר אופטימיים". פוצ'טינו יצטרך להיות "חסר רחמים" בבניית הסגל, לפי הפרשנים בבריטניה, אך "זה הרבה יותר מסובך ממה שחושבים"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי 1:4/ספורט1

העונה העגומה של צ'לסי נמשכה אמש (חמישי) עם תבוסה של 4:1 למנצ'סטר יונייטד, שקבעה באופן סופי: לראשונה בעידן הפרמיירליג, הבלוז יסיימו עונה בחלק התחתון של הטבלה.

"לכל קבוצה שמנצחת בליגה הזאת יש סטנדרטים מסוימים, יש בסיס, ובלי זה, הטקטיקה לא משנה", תקף פרנק למפארד את שחקניו. "להתאמן היטב כל יום, לנסות להשתפר, להיות חבורה מלודכת... זה מאכזב, במועדון הזה צריך להראות תשוקה וגאווה בכל פעם שעולים לדשא. אני לא מנסה להפנות אצבע מאשימה, יש הרבה סיבות לכך שהמועדון נמצא במקום בו הוא נמצא. זו שנה רעה, אבל הדבר החשוב הוא לצאת מזה. צריך לאתחל מחדש וכולם יצטרכו להשתפר".

היום בצהריים נשמע המנג'ר מפויס יותר, לקראת משחק הבית האחרון שלו העונה, ביום ראשון מול ניוקאסל, לאחריו ייפרד פעם נוספת מאוהדי צ'לסי. "זו אף פעם לא מרגישה כמו פרידה, בגלל כל מה שעברתי בקריירה שלי כשחקן ומאמן כאן", אמר. "אני גר קרוב לאצטדיון, אז עוד אחזור פעמים רבות". כשנשאל האם למנג'ר הבא מצפה המשימה הכי קשה ב-20 השנים האחרונות של צ'לסי, השיב: "אני לא יודע, זו כותרת טובה אבל אני לא יודע. אני עדיין חושב שזו משרה נהדרת. בפעם הראשונה שקיבלתי אותה, זה כנראה בגלל שמאמנים בכירים לא רצו בה. זה ברור לי. אני מאחל למאמן החדש בהצלחה. אני מקווה שניתן לאוהדים סיבה לצאת לקיץ הזה קצת יותר אופטימיים".

כוכב העבר של המועדון ג'ימי פלויד האסלביינק היה פחות סלחן: "מאוריסיו פוצ'טינו יצטרך להיות נטול רחמים. הוא יצטרך להשאיר את השחקנים שירצה, ולהעיף אחרים". ג'יימי רדנאפ הסכים, אך הוסיף: "הבעיה היא שאי אפשר להגיד למישהו, 'אני לא רוצה אותך יותר, אתה צריך ללכת'. לשחקנים הללו יש חוזים. זה הרבה יותר מסובך ממה שאנחנו חושבים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

עוד בכדורגל העולמי

אחד מהשחקנים שלא אמורים להישאר הוא דווקא כזה שהראה ניצוצות - ז'ואאו פליקס, שיסיים את תקופת ההשאלה שלו וישוב לאתלטיקו מדריד. "הוא שחקן רציני", אמר גארי נוויל. "צ'לסי החתימה כל שחקן אחפשרי, אבל על השחקן האחד שהיא היתה צריכה להתעקש שתהיה לה אופציה, אין לה אופציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully