וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח קיבל תיאבון: "רוצה להפוך את יונייטד לקבוצה הטובה בעולם"

המאמן מסכם שנה ראשונה מוצלחת אחרי הבטחת הכרטיס לליגת אלופות: "כמו זכייה בתואר". ברונו: "הרבה ישמחו שהרסנו לליברפול"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי 1:4/ספורט1

אחרי עונה הפכפכה ומאתגרת, מנצ'סטר יונייטד יכולה לסמן וי על אחת המטרות החשובות ביותר שלה. הניצחון המשכנע 1:4 אתמול (חמישי) על צ'לסי הבטיח לשדים האדומים סופית את הכרטיס לליגת האלופות, והחזיר אותה לבמה הגדולה של הכדורגל האירופי אחרי שנה אחת.

שערים קאסמירו (6), אנתוני מרסיאל (45+6), ברונו פרננדש (73) ומרכוס רשפורד (78) סידרו לאריק טן האח את הניצחון הגדול (ז'ואאו פליקס רק צימק בדקה ה-89), וגרמו לו להתחיל לסכם עונה ראשונה כמאמן יונייטד, שבמבחן התוצאה כבר נראית כמו הצלחה. טן האח הצעיד את יונייטד לזכייה בגביע הליגה, הוביל אותה לגמר הגביע האנגלי ולבסוף גם החזיר אותה לליגת האלופות. תחתיו גם אולד טראפורד חזר להיות מבצר, והקבוצה כבר סופרת 28 משחקי בית רצופים ללא הפסד. אבל מבחינתו של המאמן, זאת רק ההתחלה.

"מבחינת המטרות שהצבנו לעונה הראשונה שלנו כאן, אני חושב שעמדנו בהן. כמובן שאנחנו רוצים יותר, הרבה יותר. אנחנו רוצים להפוך את מנצ'סטר יונייטד לקבוצה הטובה בעולם", אמר המאמן ההולנדי בסיום אתמול. טן האח הסביר שלדעתו, "בהתחשב בחוזקה של הפרמיירליג ובמצב בו התחלנו את העונה, המקום הרביעי הוא כמו זכייה בתואר, פחות או יותר. זו הייתה המטרה העיקרית שלנו העונה, והשגנו אותה".

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. רויטרס
זאת רק ההתחלה. טן האח/רויטרס

יחד עם זאת, הוא מסביר שכדי להמשיך להתקדם ולפלס את הדרך בחזרה לטופ העולמי, יונייטד צריכה לבצע מקצה שיפורים בקיץ. "אם אנחנו רוצים להתחרות ברמות הכי גבוהות של אירופה, אנחנו ללא ספק צריכים שחקנים טובים יותר. מה שיש לנו כרגע לא מספיק", הוסיף טן האח עם קריצה להנהלה.

המאמן עידכן שהשיחות על הארכת חוזהו של מרכוס רשפורד, שהגיע אתמול ל-30 שערים העונה והפך לשחקן יונייטד הראשון שמגיע למספר כזה בעונה אחת מאז רובין ואן פרסי לפני עשור, נמצאות בשלבים מתקדמים. "אנחנו עובדים על זה, ויש לי תחושה טובה שזה עומד לקרות בקרוב. מרכוס רוצה להישאר בקבוצה, וכמובן שאנחנו רוצים אותו", אמר.

עוד בוואלה!

מנצ'סטר יונייטד דרסה 1:4 את צ'לסי והבטיחה מקום בליגת האלופות

לכתבה המלאה
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם מרכוס רשפורד. רויטרס
בדרך לחוזה חדש. רשפורד חוגג/רויטרס

ברונו פרננדש הוסיף אחרי הניצחון: "העפלה לליגת האלופות? זה הישג לא רע, אבל בטח לא מושלם. אנחנו רוצים להגיע הרבה יותר רחוק מזה". על העובדה שהניצחון של יונייטד גנז סופית את השאיפות של ליברפול לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה אמר פרננדש: "אין ספק ששימחנו הרבה מאוד אוהדים עם הבשורה שליברפול לא תהיה שם, אבל האמת היא שאנחנו מסתכלים על עצמנו, ומתרכזים בהישג שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully