וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד דרסה 1:4 את צ'לסי והבטיחה מקום בליגת האלופות

קאסמירו (6) שוב כבש, מרסיאל (45+6) הכפיל, פרננדש (73) סחט פנדל והבקיע וגם רשפורד (78) המחליף הצטרף לחגיגה שבסיומה השדים האדומים שבו לבמה היוקרתית ביבשת. פליקס (89) רק צימק, אבל לא מנע מהבלוז השפלה קשה נוספת. אנטוני נפצע ופונה באלונקה

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי 1:4/ספורט1

שלושה ימים לפני שיתקיים מחזור הסיום בפרמיירליג, תמונת הטופ 4 הושלמה והבשורה היא שמנצ'סטר יונייטד חוזרת לליגת האלופות אחרי שנת היעדרות.

השדים האדומים הביסו הערב (חמישי) באולד טראפורד 1:4 את צ'לסי האומללה, ובכך עלו למקום השלישי, הבטיחו את מקומם בין ארבע הראשונות ובעונה הבאה כאמור ישחקו בליגת האלופות, כמו גם מנצ'סטר סיטי, ארסנל וניוקאסל. וצ'לסי? היא נותרה עם ניצחון בודד בעידן פרנק למפארד, תסיים בחלק התחתון של הטבלה לראשונה מאז 1996

קאסמירו, קשר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
חגג עם קאסמירו בפתיחה, נפצע בצורה לא פשוטה והוחלף. אנטוני/רויטרס

לשמחתו של המאמן אריק טן האח, מרכוס רשפורד שהתאושש מפציעה וממחלה חזר לסגל, אבל הוא נותר על הספסל. לצערו של המאמן ההולנדי, אנטוני נפגע בצורה קשה בניסיון לעבור את צ'אלובה, פונה על אלונקה ובמקומו נכנס רשפורד כבר בדקה ה-28. בכל מקרה, יונייטד הסתדרה היטב גם בלי הכוכב שלה, כי היה לה את קאסמירו שהבקיע שער שני תוך ארבעה ימים והיה מי שהעלה אותה ליתרון בדקה השישית.

בתוספת הזמן הארוכה של המחצית הראשונה, בעקבות פציעת אנטוני, היה זה אנתוני מרסיאל שהכפיל את היתרון. במחצית השנייה גם ברונו פרננדש ומרכוס רשפורד הבקיעו בדקות 73 ו-78 בהתאמה וצ'לסי חוותה השפלה נוספת, כשגם שערו המצמק של ז'ואאו פליקס בדקה ה-89 לא סייע לה יותר מדי.

ביום ראשון תארח מנצ'סטר יונייטד את פולהאם במחזור הסיום ואם היא תנצח היא תסיים במקום השלישי, צ'לסי תארח את ניוקאסל שמתחרה עם יונייטד ותקווה להימלט מהמקום ה-12 בו היא נמצאת כעת ולסיים בחלק העליון. למפארד, שלא ימשיך בעונה הבאה, לפחות יכול לזקוף לעצמו שהיום פתחו תשעה שחקנים בני 24 ומטה - בתולדות הפרמיירליג רק מידלסברו (10 שחקנים ב-2006) ואסטון וילה (10 שחקנים ב-2013) שיתפו יותר שחקנים צעירים בהרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. Naomi Baker, GettyImages
חזר לסגל, עלה מהספסל בשלב מאוד מוקדם וכבש. רשפורד/GettyImages, Naomi Baker

מהלך המשחק

דקה 4: איזו הזדמנות לצ'לסי. הול הצעיר יצא למתפרצת, פרץ על קו שמאל והעביר רוחב באין מפתיע, מודריק היה חייב להבקיע מול דה חאה, אבל לא התחבר טוב לכדור ובעט מכחמישה מטרים החוצה.

דקה 6: גול! 0:1 למנצ'סטר יונייטד. קאסמירו עם שער שני תוך ארבעה ימים, אחרי שהסתנן היטב ברחבה, הגיע ראשון לכדור נייח שהרים אריקסן והכניע את קפה בנגיחה.

דקה 19: מתפרצת קטלנית של יונייטד הסתיימה במסירה של אנטוני למרסיאל, הצרפתי נבלם בשנייה האחרונה על ידי אספיליקואטה והכדור התגלגל לידיו של קפה.

דקה 28: אנטוני נפצע בניסיון לעבור את צ'אלובה ואחרי מספר דקות בהן טופל על כר הדשא ולא הצליח לעמוד על רגליו, הוחלף ברשפורד.

דקה 32: הול שוב פרץ על קו שמאל ובכדור רוחב מצא את האברץ, שנגח החוצה מקרוב.

דקה 45+6: גול! 0:2 ליונייטד. השופט הוסיף שש דקות ובשניות הסיום קאסמירו בכדור חכם מצא את סאנצ'ו, שבחר למסור למרסיאל שגלגל לרשת החשופה.

אנתוני מרסיאל, חלוץ מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שער קל בדרך לליגת האלופות. מרסיאל/רויטרס

דקה 47: מיד עם פתיחת המחצית השנייה סאנצ'ו פירגן לפרננדש, שירה למשקוף.

דקה 52: אריקסן כמעט הבקיע את ה-0:3, אבל הכדור ברח לו והוא סחט מקפה הצלה מקו השער. קאסמירו ניסה גם הוא לכבוש בבעיטה מחוץ לרחבה אחרי הרחקה רעה של הגנת צ'לסי הלחוצה, אבל לא מצא את המסגרת.

דקה 58: צ'לסי מנסה להשיג לפחות שער ניחומים, לפחות בינתיים דה חאה מנע זאת ממנה עם הצלה כפולה.

דקה 73: גול! פרננדש עבר את פופאנה בסיבוב מטורף, הוכשל על ידו ברחבה ומ-11 מטר קבע 0:3.

דקה 78: גול! איבוד כדור רשלני של צ'לסי סידר לרשפורד שער קל ויונייטד חוגגת 0:4 קליל במיוחד.

דקה 85: צ'לסי כמעט ספגה את החמישי, אך גרנאצ'ו המחליף נעצר במשקוף.

דקה 89: גול! ז'ואאו פליקס הבקיע שער יפהפה בבעיטה מכ-18 מטר, שער ניחומים ולא יותר.

קאסמירו, קשר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יונייטד בליגת האלופות ובקלאס/רויטרס

משחקי המחזור ה-38 והאחרון בפרמיירליג

ברנטפורד - מנצ'סטר סיטי
ארסנל - וולבס
אסטון וילה - ברייטון
סאות'המפטון - ליברפול
צ'לסי - ניוקאסל
קריסטל פאלאס - נוטינגהאם פורסט
אברטון - בורנמות'
לידס - טוטנהאם
לסטר - ווסטהאם
מנצ'סטר יונייטד - פולהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully