וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה מגוחך": הקבוצה שפספסה את ניקולאסקו ה"אנדרייטד"

בסוליגורסק החלוץ "לא הראה למה הוא מסוגל" ו"צוות האימון לא התרשם ממנו", אך אחרי עונת שיא בישראל, בבלארוס בטוחים: "בית"ר יכולה להרוויח עליו פי כמה ממה ששילמה"

אחרי ההענקה בבית הנשיא: אוהדי בית"ר ירושלים חוגגים את הזכייה/עריכה: טל וייסמן, צילום: אבי רוקח

אחד האחראים הבולטים לחזרתה של בית"ר ירושלים לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי בעונה החולפת היה יון ניקולאסקו. החלוץ המולדבי שהגיע ממכבי פתח תקוה כיכב עם 18 שערים ו-8 בישולים בכל המסגרות, מתוכם 3 ו-2 בהתאמה בגביע המדינה שעזרו לצהובים-שחורים לזכות שלשום (שלישי) בתואר ראשון מאז 2009. לאחר עונת השיא בקריירה שלו, נראה שישנה לגביו תחושת פספוס בבלארוס, שם שיחק ניקולאסקו בשתי קבוצות שונות.

באתר הבלארוסי "טריבונה" נזכרו היום בקדנציות של החלוץ בוויטבסק ובשחטאר סוליגורסק, כשאצל האחרונה "הוא נראה מגוחך", כך כתבו. "בבלארוס הוא לא הראה למה הוא מסוגל. ניקולאסקו הוא אנדרייטד". אחרי 290 דקות בלבד ב-15 הופעות בסוליגורסק, בהן לא מצא את הרשת ו"צוות האימון לא התרשם ממנו", המולדבי הושאל לוויטבסק ובמדיה רשם 9 שערים ובישול ב-18 משחקים.

יון ניקולאסקו, שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
בבלארוס הוא "לא הראה למה הוא מסוגל", אבל בישראל הוא פרץ. יון ניקולאסקו חוגג אחרי הניצחון בגמר הגביע/מאור אלקסלסי

בית"ר ירושלים מחזיקת גביע המדינה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ניקולאסקו חתום בבית"ר ירושלים לעונה נוספת, אך כפי שנכתב כאן הבוקר למחזיקת הגביע צפוי קיץ לא פשוט מבחינת הניסיון להשאירו, וגם בבלארוס בטוחים שיגיעו הצעות על החלוץ שנרכש על ידי בית"ר ב-90,000 יורו: "אחרי עונה כזו מרשימה, המועדון מירושלים יכול להרוויח עליו פי כמה וכמה ממה ששילם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully