וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

35 אלף אוהדי בית"ר בחגיגות. נתניהו בירך, אברמוב: "זו רק ההתחלה"

24.5.2023 / 22:16

האוהדים הירושלמים חוגגים את הזכייה בגן סאקר בעיר. השחקנים הצטרפו אחרי הפגישות עם הנשיא וראש הממשלה שבירך והתייחס לקהל: "כמעט פספסנו כמה הצבעות בגלל הגמר". אברמוב: "בית"ר קמה מהעפר, זאת רק ההתחלה", קריאף: "חיכינו לרגע הזה 14 שנים"

אחרי ההענקה בבית הנשיא: אוהדי בית"ר ירושלים חוגגים את הזכייה/עריכה: טל וייסמן, צילום: אבי רוקח

יום חגיגות הזכייה בגביע המדינה של בית"ר ירושלים נמשך, כשבשעה זו חוגגים 35 אלף אוהדי הקבוצה את הזכייה בגן סאקר בעיר. אחרי פארסת הענק בסיום הגמר אמש (שלישי), קיבלו השחקנים את הגביע עצמו רק הערב מנשיא המדינה יצחק הרצוג, שנאלץ להיות מוברח מהבמה באצטדיון סמי עופר. אחרי הביקור בבית הנשיא ואצל ראש הממשלה בנימין נתניהו, שחקני בית"ר, הבעלים והצוות המקצועי הגיעו לגן סאקר והתקבלו באהבה גדולה. איש המשק מאיר הרוש נכנס בריצה עם הגביע כשהמונים עוצרים אותו ומבקשים להצטלם עם הגביע. מספר אוהדים נפגעו קל כתוצאה מפירוטכניקה וקיבלו טיפול במקום על ידי מד"א, כשמשטרת ישראל דורשת להפסיק עם הפירוטכניקה על מנת לא להפסיק את האירוע.

לאירוע הגיע גם אמנון יעקובי, הבעלים של חברת "Rentify", הספונסר החדש של המועדון לשלוש השנים הקרובות. מנכ"ל העירייה, איציק לארי, אמר על האירועים על הדשא: "היה כשל אבטחה. נכנסו יותר מדי אנשים ליציעים, היו כניסות כפולות על כרטיס אחד, היו חסרים מאבטחים ושוטרים, אני לא מבין איך נכנסו כל כך הרבה אבוקות ליציעים. אולי אחד הלקחים זה לא לקיים את הטקס על הדשא, אלא ביציע, שהשחקנים יעלו אל הנשיא למעלה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מארח את שחקני בית"ר ירושלים והבעלים ברק אברמוב. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שיבח את שחקני בית"ר. נתניהו עם הצוות והשחקנים/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפגישה עם שחקני וצוות המועדון: "אני רוצה לספר לכם שאתמול קרו שני דברים טובים: אחד, הבאנו את התקציב למדינת ישראל; ושניים, החזרתם את הגביע לבירת ישראל. שיחקתם משחק קבוצתי נהדר וגם היריבים שיחקו טוב, אבל אתם שיחקתם יותר טוב. אנחנו שמחים בשמחתכם, אחרי ארבע עשרה שנים סגרתם את המעגל. אני רוצה גם להגיד לכם כאוהד פרטי, אני שמח בשמחת האוהדים, אבל גם את זה צריך לרסן, לשמור על זה בתוך הכללים. אני בטוח שיהיו עוד הזדמנויות. אני רוצה באמת להגיד לכם עשיתם עבודה נהדרת. תוך כדי התקציב אנחנו יושבים, מסתכלים, כמעט פספסנו כמה הצבעות ככה, אבל אתם לא פספסתם שום הזדמנות, באמת באמת שיחקתם נהדר. אז כל הכבוד לכם, הרבה ברכה. מזל טוב בית"ר ירושלים. יאללה בית"ר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי בית"ר ירושלים בחגיגות גביע המדינה בגן סאקר. אבי רוקח
הגיעו לחגוג. אוהדי בית"ר ירושלים/אבי רוקח

יוסי אבוקסיס: "אמרתי שברגע שיגיע רוכש זה ייצב את הקבוצה, הבאנו 3-4 שחקנים וזה התחיל להסתדר. אם הקבוצה הייתה מתפרקת הייתי נשאר בבית. ברגע שברק בא התחלנו לחבר את הדברים. הוא אמר לי 'ביחד נצא מהדבר הזה'. אספרייה זה סיפור מטורף, הייתי צריך להתייעץ עם חוגג לגביו. בכסף האחרון שנשאר לרכש אמרתי 'בואו נביא אותו'. הקבוצה הזאת הייתה לא מאוזנת מצד אחד, אבל מצד שני גם שיחקנו כדורגל התקפי ושמח. אני חושב שאנחנו צריכים יותר איזון בהמשך כדי להביא תוצאות גם בליגה, להגיע לפלייאוף העליון. אני חושב שלמדנו את נתניה טוב, ככה הצלחנו לנצח אותם. סיכמנו לפני חודש-חודש וחצי שאמשיך".

המאמן הוסיף: "כל הקהל הישראלי צריך להיות יותר מתון ורגוע, לא צריך להיכנס לדשא. רצתי לדשא גם? זאת הייתה התפרצות של אמוציות מכל השנה. בשבילי לחזור לפה, לבית"ר, זה משהו מיוחד. לא רציתי להיות המנחוס של בית"ר בגביעים, במיוחד שמאות אלפים ציפו לתואר הזה. אליפות? כל קבוצה שרוצה להתחרות מול חיפה, מכבי תל אביב ובאר שבע צריכה תקציב מטורף. עשינו גביע, זאת התחלה בדרך. הרגעים השמחים כמאמן הם מעטים. חייב לציין שהצוות שלי הוא חלק עצום מזה. זה חדר הלבשה של צוות מקצועי שלא פחות חשוב מחדר ההלבשה של השחקנים עצמם".

על שועה: "ירדן הבין שזאת שנה אחרונה שלו בחוזה, ואם הוא לא היה טוב הוא היה נעלם. הוא עדיין צריך לשפר עוד דברים, הוא צריך להיות נייד יותר וסבלני. יש לו מסירות שלא ראיתי בכדורגל הישראלי. אני נותן לו בראש כשצריך. מי שעזר לו להשתחרר ולהשתפר זה ניקולאסקו. ברגע שהיה מישהו להצטרף לבלאגן הזה זה פתח אותו. השילוב של השלישייה ההתקפית הכניסה אותם לעניינים".

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
שואף גבוה. אבוקסיס/ברני ארדוב

ברק אברמוב דיבר על הטקס בחגיגות: "אוהדים יקרים, אם בתחילת העונה היו אומרים לי שנגיע לגמר גביע המדינה, הייתי אומר שגם בסרטים הכי דמיוניים לא חשבתי שזה יקרה. כאוהד בית"ר לא יכולתי לראות את זה קורה בתחילת העונה אחרי הקיץ הרע שהיה. התפילות עזרו. אחרי אתמול בית"ר קמה מהעפר. בעזרת השם, זאת רק ההתחלה. אתם הקהל שלנו, אתם המועדון. מה שקרה אתמול לא יכול להימשך. מי שפרץ לדשא צריך לקבל החלטה שזה לא יכול לקרות יותר. החברים שלכם ליציע נפגעים מזה. יצאנו מזה בהרגשה לא טובה. אנחנו רגילים לקשיים, אבל אני מבטיח לכם אוהדים יקרים, את הלב שלי צהוב-שחור תמיד".

אופיר קריאף: "חיכינו לרגע הזה 14 שנים. גדלתי פה, נולדתי פה. מישהו אמר לי אחרי שהתבאסתי אתמול שאולי הייתי צריך להניף את הגביע בירושלים. תודה לכל מי שתמך, לכל מי שנתן לנו הרגשה של בית בכל אצטדיון. משפחה יקרה שלנו, בואו נהנה מהערב הזה, נהפוך אותו לבלתי נשכח".

ברק אברמוב, בעלים בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
"הלב שלי צהוב-שחור". אברמוב/מאור אלקסלסי

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר על הזכייה והאירועים אמש: "היינו בכנסת תוך כדי הצבעה ואמרנו שאנחנו לא מסוגלים לפספס את המשחק. ראינו אני, ניר ברקת וביבי בטלפון ושמחנו מאוד. צריך לחזק את המשטרה. יש כאן תרבות בה אי אפשר לבוא בתלונות לאוהדי בית"ר ולעודד מפגינים באיילון. צריך לגבות את השוטרים. אפשר לשמוח, אפשר לרקוד, אבל בלי האבוקות האלה ששורפות את האצטדיון. לא זוכר שהיו פעם כל כך הרבה אבוקות. אין מספיק שוטרים לאירועים כאלה. הפתרון הוא שיהיה תקציב, לגייס שוטרים ולהביא אותם למקומות האלה. אני מקווה שלא יהיו אירועים כאלה יותר. חייבים לשים יותר שוטרים ביציע, צריך לעשות יותר בידוקים, צריך להכניס מכונות שיקוף. כדורגל זה לא מלחמה, באים להנות".

חבר הכנסת ניר ברקת כתב בפוסט בפייסבוק: "בית"ר ירושלים היא הסינדרלה של השנה. היו לנו קשיים גדולים מאוד בתחילת הדרך, בית"ר כמעט ירדה ליגה ולקח זמן והרבה מאמץ עד שהיא עלתה על פסי הרכבת והתחילה לדהור. ברק אברמוב לקח את הקבוצה והרים אותה למקומות מדהימים. אני מצדיע לצוות המדהים של בית"ר ירושלים, לברק היקר, לשחקנים וגאה להיות בית"ריסט. הגביע הוא שלנו - ובצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully