וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד פריידיי יישאר בבית"ר? "כרגע מתעסק רק בחגיגות"

25.5.2023 / 6:30

בית"ר צפויה לממש את האופציה על החלוץ שכבש בגמר אך נראה כי ידרוש חוזה חדש. קיץ לא פשוט צפוי עם שועה, אספרייה וניקולאסקו. גל כהן: "אם היינו מתחילים את העונה עם הסגל הזה, היינו בפלייאוף העליון"

אחרי ההענקה בבית הנשיא: אוהדי בית"ר ירושלים חוגגים את הזכייה/עריכה: טל וייסמן, צילום: אבי רוקח

בית"ר ירושלים חגגה אמש (רביעי) את הזכייה בגביע המדינה עם הנפה בגן סאקר לעיני 35 אלף אוהדים. השחקנים זכו לאהבה גדולה מהאוהדים, התקשו לרדת מהבמה ולחזור לאוטובוס, כאשר מאיר הרוש לוקח את הגביע כשעשרות מאבטחים ואנשי יס"מ מלווים אותו על מנת שהגביע יגיע בשלום לאוטובוס.

מי שמיהר לחתוך הביתה לאחר ההנפה הוא דנילו אספרייה, שיטוס הלילה לקולומביה וגם יון ניקולאסקו. פרד פריידיי נראה מאושר בחגיגות וסיפר: "זה מדהים לזכות בגביע עם בית"ר ירושלים, לזכות בתואר אחרי כל כך הרבה זמן, זאת חוויה מאוד טובה עבור כולנו. כל חלוץ בעולם רוצה להבקיע, לפעמים זה מגיע, לפעמים לא. אני שמח, בסופו של יום הכל הלך טוב והייתה אווירה נהדרת".

כשנשאל על העונה הבאה והעובדה שבית"ר צפויה לממש את האופציה עליו, הוא ענה:"קודם נחגוג, לא נעבור נושא, הגביע פה נחגוג איתו". לשאלה נוספת בעניין החוזה פריידיי החליט להתחמק ואמר: "זה המצב,אני לא מגיב בנושא החוזה". מהבעות הפנים של פריידיי אפשר היה להבין כי גם לאחר שבית"ר תממש את האופציה עליו, יש לו מחשבות אחרות, כאשר ייתכן שהוא ירצה חוזה ליותר מעונה אחת בשכר גבוה יותר.

פרד פריידיי, שחקן בית"ר ירושלים חוגג. מאור אלקסלסי
האס מהספסל. פרד פריידיי/מאור אלקסלסי

אך עם כל הכבוד לפריידיי, קשה היה למישהו מהנוכחים בחגיגות אמש להוריד את החיוך מהפנים בערב הזה. עוזר המאמן גל כהן סיפר: "אם היינו מתחילים את העונה עם הסגל הזה והיינו יוצאים למחנה אימון מסודר, היינו עושים פלייאוף עליון. אבל עשינו משהו יותר גדול, חגיגות ועוצמות כאלה של זכייה בגביע עם המועדון הזה לא משתוות לשום דבר. לא לפלייאוף עליון ואולי רק לאליפות. מכאן ברק (אברמוב), כפיר (אדרי) ויוסי (אבוקסיס) יודעים מה לעשות כדי להמשיך ולקחת את המועדון הזה למקומות אחרים".

"אם הייתם אומרים לי בתחילת השנה שנזכה בכרטיס לאירופה הייתי אומר לכם שאתם חולמים. הקבוצה בתחילת השנה לא הייתה דומה לקבוצת כדורגל, היום יש פה מועדון כדורגל, עוצמות, הקהל חזר שזה הדבר הכי חזק, הרבה יותר מכרטיס לפלייאוף העליון".

על העונה הבאה אמר כהן: "אם בתחילת העונה לא היה עתיד לבית"ר, הפעם נתחיל עם בסיס. עם עוצמות, עם אנשים שמאמינים בעצמם, אוהדים שמאמינים בקבוצה, בעלים שמאמין בקבוצה, צוות מקצועי שמאמין בקבוצה בראשות יוסי אבוקסיס. יש בסיס לעשות דברים יפים אבל חשוב לא להתבלבל. עם חיזוק נכון וסגל יותר עמוק נוכל לעשות דברים יפים בעונה הבאה".

כהן דיבר על החיבור של הצוות הניהולי והמקצועי כחלק מהצלחת המועדון, והסביר: "יוסי אבוקסיס היה מאמן שלי, יוסי היה מאמן של כפיר אדרי המנכ"ל, יוסי אימן את אלירן דנין מנהל הקבוצה, ברק אברמוב איתם כבר הרבה שנים. יש כאן משהו חזק, יש עוצמות של מקום, כמו שמדברים על חדר הלבשה חזק של שחקנים, לא פחות חשוב החיבור של בעלים, הנהלה וצוות מקצועי שנשארים ביחד גם ברגעים קשים ובמשברים. זה הכח של אנשי הניהול וזה מחלחל גם לחדר ההלבשה".

עוד בוואלה!

35 אלף אוהדי בית"ר בחגיגות. נתניהו בירך, אברמוב: "זו רק ההתחלה"

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים הנפת גביע המדינה בבית הנשיא. יונתן זינדל/פלאש90, פלאש 90
"אין תחושות כאלה". שחקני בית"ר חוגגים עם הגביע בבית הנשיא/פלאש 90, יונתן זינדל/פלאש90

על התחושות של זכייה בגביע: "כשחקן הגעתי עד לחצי הגמר, אין תחושות כאלה כמו לקחת גביע, אני עדיין מעכל את העוצמות של הקהל, אני עדיין בהלם. אמנם אני שנתיים פה אבל זה מרגיש כמו נצח, שמעתי על העוצמות של בית"ר אבל הפעם אני מרגיש מה זה, זה פשוט מטורף".

כהן הקדיש את הגביע לילדיו: "הילדה שלי, החיים שלי שתהיה בריאה. משחק הכדורגל הראשון שהיא הגיעה אליו זה בית"ר ירושלים נגד מכבי תל אביב בחצי הגמר, היא הייתה חייבת לבוא לגמר והגיעה, היא תמיד אומרת שהמשחק הבא זה הכי חשוב וזה המסר לכולם. ויש את עומר הבן שלי, אהבה שלי, חיים שלי, כל מה שאני עושה בעולם זה בשבילו".

ירדן שועה, שחקן בית"ר ירושלים חוגג. מאור אלקסלסי
צפוי קיץ לא פשוט איתו. ירדן שועה/מאור אלקסלסי

בבית"ר ינוחו בחג ובשבוע הבא יחלו לתכנן את העונה הבאה ובמקביל להתכונן לדיון בבית הדין בנוגע לאירועי הגביע. בבית"ר יודעים כי יספגו עונש לא פשוט, אך אמרו: "יש כאן יותר מדי גורמים שעושים רעש כדי שבית"ר תהיה השעיר לעזאזל של אלימות ובעיות שהיו בכל הכדורגל הישראלי העונה, לא ניתן לזה לקרות".

במועדון יחלו לשבת עם שחקנים שסיימו חוזה כמו אבישי כהן, אוראל דגני, אופיר קריאף ודן עזריה. עדיין לא ברור אם יוצע חוזה חדש לתמיר עדי. אורי דהן ובר כהן חוזרים בשלב זה למכבי חיפה ומכבי תל אביב ועדיין אין ההחלטה בנוגע למיגל סילבה. האופציות על מורוזוב, תומא ופריידיי ימומשו, כאשר גם עם שחקנים חתומים כמו אספרייה, שועה וניקולאסקו צפוי קיץ לא פשוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully