וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי מוחמד מצהיר: "נשאר בוודאות". בחיפה ייפגשו איתו להארכת חוזה

25.5.2023 / 12:41

הקשר הניז'רי אישר בריאיון שיתפרסם בהמשך היום בוואלה! ספורט על המשך דרכו, האלופה מעוניינת להאריך את חוזהו. בחיפה ידחו את ההצעה הנוכחית של פרנצאוורוש על אבו פאני, אברג'ל ומגן שמאלי הן מטרות הרכש העיקריות

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

קשרה של מכבי חיפה עלי מוחמד מחזיק בחוזה לעונה הבאה ומצהיר: "אני נשאר בוודאות בקבוצה". בעונה האחרונה לא מעט קבוצות עקבו אחרי הקשר שהציג יכולת מצויינת גם במשחקים באירופה, אלא שלפחות לפי הצהרתו, מוחמד ימשיך לעונה שלישית במועדון. בריאיון חגיגי שיתפרסם בהמשך היום בוואלה! ספורט, דיבר הקשר על העונה שעבר, הפספוס של ג'ורדי קרויף שלא לקח אותו כשהיה שחקן של בית"ר תל אביב, הגזענות, מסאי דגו ושלל נושאים אחרים. כשהתייחס לדאגה של הקהל לגבי המשך דרכו הצהיר בביטחון: "אני נשאר בוודאות". בחיפה כמובן רוצים לראות את מוחמד ממשיך במועדון וצפויים להיפגש עימו כדי להאריך את חוזהו מעבר לעונה הבאה בלבד.

מי שעשוי לעזוב הוא מוחמד אבו פאני. כזכור, אתמול הגישה פרנצווארוש ההונגרית לחיפה 800 אלף יורו על מנת להעביר לשורותיה את הקשר, אולם באלופה ידחו את ההצעה הנוכחית. אבו פאני מחזיק בסעיף שחרור בגובה של שני מיליון יורו אך ברור לכולם שההונגרים לא ישלמו סכום כזה. יחד עם זאת, פרנצווארוש עשויה לשפר את הצעתה ולנוע סביב כמיליון יורו, ואז בחיפה יצטרכו לקבל החלטה מחודשת בנושא.

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא עוזב כל כך מהר. מוחמד/ברני ארדוב
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בנוגע לרכש שיגיע, הירוקים סימו שתי עמדות עיקריות מבחינתם לחיזוק. האחת קשר בעמדה מספר 6 כאשר המועמד המוביל הוא לורן אברג'ל. הקשר היהודי-צרפתי קיבל הצעה וגם קבוצתו לוריין קיבלה הצעה מחיפה, אלא שבנוסף לאלופה הישראלית, גם קבוצות מפולין והונגריה פנו לצרפתים בעניינו. הירוקים אופטימיים לגבי צירופו אך אם לא יגיע, בחיפה יצרפו בכל מקרה קשר לעמדה זו. בנוסף יש רצון לצרף מגן שמאלי לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully