וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים גדולים בין שכר לריינה, שמוכנה לשלם מיליון ש"ח עבורו

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 11:33

הקבוצה מוכנה לשלם את תג המחיר שהציב איזי שרצקי, אבל המו"מ בין הצדדים תקוע: "מי שלא יביא הצעה כספית טובה, מצידי שיישאר בלאומית". קסיו פרננדס ישמש כעוזרו של שי ברדה בקרית שמונה

תקציר: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים 2:3/ספורט1

אחרי שעירוני קרית שמונה ירדה לליגה הלאומית, השחקנים המובילים שלה הפכו להיות סחורה מבוקשת בליגת העל. אלא שהבעלים איזי שרצקי הבהיר לכל שחקניו והסוכנים שלהם שהוא לא ישחרר אף אחד ללא תמורה בקיץ הקרוב. שרצקי אמר לסובביו: "אף אחד לא ישוחרר בחינם. יש הרבה הצעות, אבל אף אחת מהן היא לא הצעה בכסף. שחקן שרוצה לעזוב יצטרך להביא הצעה כספית טובה. אם לא - מבחינתי שיישארו בקבוצה בלאומית ויעזרו לה לעלות מחדש".

עיקר הדברים אמורים לגבי ארבעה שחקנים להם ביקוש גדול מאוד - מוחמד שכר, איתמר שבירו, עאיד חבשי וזיו מורגן. בנוגע לשכר, הרי ששרצקי הגיע לסיכום בעל פה עם הבעלים של בני ריינה. בריינה מוכנים לשלם מיליון שקלים עבור הקשר, אלא שכעת ישנו משא ומתן בין שכר לבין ריינה על תנאיו והפערים כרגע גדולים מאוד.

שחקן עירוני קרית שמונה מוחמד שכר. מאור אלקסלסי
יישאר בליגת העל. השאלה באיזו קבוצה. מוחמד שכר/מאור אלקסלסי

בינתיים, בקבוצה סיימו לבנות את הכוורת שתהיה סביב שי ברדה, ואחת ההחתמות המעניינות היא חזרתו של הבלם הברזילאי קסיו פרננדס לתפקיד עוזר המאמן. פרננדס נחשב לאחד השחקנים האהובים ששיחקו בקרית שמונה וכעת לאחר שפרש ממשחק פעיל, הוא יחזור לתפקיד העוזר של ברדה. מלבד פרננדס, גם מנו הרוניאן ישמש כעוזר מאמן בעוד שמאמן הכושר יהיה ג'ורדן סעדה ומאמן השוערים יהיה סמיון רחמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully