וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בסט עשוי שלא להמשיך בהפועל חיפה, כץ הציע לממן לשמש כעוזר

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 10:16

עוזר המאמן דרש שדרוג לשכרו ועורר את כעסו של הבעלים, שהציע את התפקיד לקשר שפרש, אף שממן העדיף תפקיד ניהולי. אנטואן לא ימשיך, בורארד הוזכר כמועמד. האדומים מימשו את האופציה של קמארה אך זה דורש לחפש אופציות אחרות

תקציר: בני ריינה - הפועל חיפה 4:0/ספורט1

עוזר המאמן בהפועל חיפה עדן בן בסט עשוי שלא להמשיך בעונה הבאה במועדון. חלוץ העבר דרש שדרוג כספי לחוזהו מיואב כץ, שמסרב בתוקף. הבעלים הבהיר לבן בסט שהוא לא מתכוון לשדרג אותו, בטח לאחר העונה שעברו, וכעת גורמים המעורים בפרטים סיפרו שמי שמנסה לתווך בין הצדדים הוא המאמן רוני לוי, אך נכון לכרגע נראה שחלוץ העבר יעזוב.

מי שעשוי להיכנס לנעליו הוא חנן ממן, שפרש בסיום העונה מכדורגל. הקשר נמצא בחופשה פרטית בחו"ל וכאשר יחזור, צפוי לשוחח עם הבעלים על הנושא, כשכץ כבר הציע לו להישאר במועדון ולשמש כעוזר מאמן. ממן כיוון יותר לתפקיד ניהולי כמנהל מקצועי או אפילו מנהל קבוצה אך בשלב זה נראה שכץ לא מעוניין לממש תפקיד של מנהל מקצועי מלבד אורן גולן שיהיה היועץ של הבעלים עצמו, וכן לא מעוניין להפוך את תפקיד מנהל הקבוצה למנהל בשכר.

עדן בן בסט עוזר מאמן הפועל חיפה עם הקשר חנן ממן. מאור אלקסלסי
שינויים בצוות? בן בסט וממן/מאור אלקסלסי

בצוות המקצועי ברכו על ההצטרפות של גולן, שאמור להיות אחראי על ענייני החוזים וכן על נושאים מנהלתיים אחרים, ובצד המקצועי ייעץ לבעלים ויהיה בקשר עם המאמן. גולן התמחה בהפועל חדרה בהבאת זרים איכותיים. אחד מהם הוא סמי בורארד, שיכול לשדרג משמעותית את חיפה. גולן צפוי להמליץ לכץ וללוי לנסות ולצרף את הקשר שרשם עונה עם עליות וירידות בחדרה, אך נחשב למוכשר מאוד.

מי שלא צפוי להמשיך בקבוצה הוא קארנז'י אנטואן, בניגוד למוחמד קמארה, עליו תתממש האופציה. לטענת גורמים במועדון, השחקן הביע רצון לעזוב וכעס שההודעה הגיעה אחרי תום העונה מבחינת חיפה, אלא שלאדומים יש אופציה עד ה-31 במאי להודיע לו. על כן, חרף רצונו לחפש אופציות אחרות, קמארה צפוי להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully