וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן גולן הצטרף להפועל חיפה: "בחרתי בפרויקט הכי מעניין ומאתגר"

24.5.2023 / 18:11

היועץ המקצועי של הפועל חדרה בשבע השנים האחרונים יכהן באותו התפקיד אצל הקבוצה מהכרמל. ל-103FM אמר: "באתי לעבוד כצוות, לא מעל אף אחד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

אחרי שבע שנים בהפועל חדרה, אורן גולן עזב את תפקידו כיועץ המקצועי במועדון בשבוע שעבר, והערב (רביעי) המשיך לשלב הבא בקריירה עם מינויו לאותו תפקיד בהפועל חיפה. גולן (51) יצטרף למועדון מהכרמל אחרי עבודה מוצלחת בחדרה, שם הוביל את הקבוצה הבוגרת מליגה א' עד ליגת העל כשבשיאה היא הגיעה לפלייאוף העליון בעונת 2018/19 עם עלייתה לליגה הבכירה בישראל.

היועץ המקצועי החדש של החיפאים אמר על המינוי: "אני רוצה להודות ליואב כץ על האמון בי. שמח ונרגש לקראת עונת ה-100 של המועדון". בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, הצטרף ואיחל הצלחה לגולן על הצטרפותו למועדון: "מברך את אורן גולן על הצטרפותו למועדון. אורן יתרום לנו רבות מניסיונו ויכולותיו - הן במישור המקצועי והן במישור האדמינסטרטיבי".

הפועל חיפה כבר רשמה החתמה ראשונה, טרם כניסתו של אורן גולן לתפקיד, עם צירופו של גיא מלמד לשורות הקבוצה עם חוזה לשנתיים בכרמל.

עוד בכדורגל הישראלי

אורן גולן הפועל חדרה. שלומי גבאי
היועץ המקצועי החדש בהפועל חיפה. אורן גולן/שלומי גבאי

בשיחה ל-103FM לאחר המינוי אמר גולן: "סגרתי שנים טובות בחדרה, בכל הפרמטרים, בטח המקצועיים. הרגשתי שהמסע הזה תם ונגמר, ומהרגע שסיימתי קיבלתי שלוש הצעות, אחת מהלאומית ושתיים מליגת העל. אני חושב שבחרתי בפרויקט הכי מעניין ומאתגר, אני מקווה שבחרתי נכון".

"אני רוצה להודות יואב כץ, אני יודע שזה לא מהלך פשוט והפועל חיפה היא מערכת שעובדת. באתי לעבוד כצוות, אני לא בא מעל אף אחד ולהביא את הדברים שלי לתוך המערכת. אני בטוח שנעשה עונה טובה ושנים טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully