וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותלו האנטר: "נמאס לראות את הזלזול בשחקנים הזרים באירופה"

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 11:15

אקס מכבי תל אביב תקף: "היה נחמד לראות אמריקאים מקבלים חוזים ארוכים יותר. טוענים ששחקנים מקומיים צריכים להיות הבסיס, זה מטריף אותי"

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - מורסיה 57:86/ספורט1

אותלו האנטר כבר ראה פחות או יותר בכדורסל האירופי. שחקן הפנים האמריקאי משחק ביבשת הישנה מאז 2010, זכה ביורוליג ב-2019 וגם בגיל 36 כוחו עוד במותניו, כפי שהוכיח העונה בבאיירן מינכן.

אלא שלאחרונה, מאס אקס מכבי תל אביב ביחס לו זוכים הזרים האמריקאים באירופה. "היה נחמד לראות שחקנים אמריקאים מקבלים חוזים ארוכים יותר כאן באירופה", צייץ. "אנשים מדברים על זה ששחקנים מקומיים צריכים להיות הבסיס של קבוצות, וזה מטריף אותי. אתם חושבים ששחקנים אמריקאים או מקומיים שמגיעים למקום חדש לא היו רוצים להיות חלק מתרבות מנצחת? במקום זאת, כל הזמן מחפשים את הדבר הבא. המאמן הבא, השחקן הזול הבא".

האנטר, שסיים העונה עם ממוצעים של 7.8 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק, הוסיף וכתב: "זה מבאס שלא מנסים לבנות תרבות מנצחת. אם קבוצות היו מכבדות את השחקנים שלהן, הן לא היו מחליפות כל שנה 4-5 שחקנים חדשים ותוהות מדוע לא העפילו לפיינל פור. אני באמת חושב ששחקנים היו נשארים למשך תקופות ארוכות יותר אם היו יודעים שמעריכים אותם. חוזים ארוכים יותר שווים זהות קבוצתית ותרבות. יש יותר זמן לבנות קבוצה מצוינת שאפשר לסמוך עליה".

שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר. דני מרון
בטן מלאה. האנטר/דני מרון

עוד בכדורסל

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"בסופו של דבר, כדי לבנות תרבות מנצחת באירופה, צריך גם זרים וגם מקומיים", סיכם. "נמאס לי לראות את הזלזול בשחקנים הזרים באירופה. לא בונים תרבות קבוצתית רק עם שחקנים מקומיים, אלא עם השחקנים הנכונים. אל תשכחו שכולנו זקוקים אחד לשני בכדורסל, וגם בעולם כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully