וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים לא נרגעת: "אף אחד לא בא לראות תחרות זריקות עונשין"

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 8:05

האדומים עלו ל-1:2 בסדרה על בני הרצליה אך עדיין כועסים על ריבוי זריקות העונשין לטובת היריבה שקיבלה עד כה 42 זריקות יותר בסדרה. טי ג'יי קליין: "מקווה שנוכל להיות פיזיים ואגרסיביים ולקבל אותו היחס"

הפועל ירושלים התקרבה מרחק ניצחון אחד מחצי גמר הפלייאוף אחרי שגברה אמש (רביעי) 69:74 על בני הרצליה במשחק השלישי ברבע גמר הפלייאוף. הקבוצה של אלכנסדר דז'יקיץ' תנסה להשלים את המשימה נגד הקבוצה מהשרון ביום ראשון הקרוב באולם היובל ולנצח 1:3, כשאם הסדרה תיגרר למשחק חמישי הוא ייערך ביום שלישי בשעה 19:00 בירושלים.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים: טי ג'יי קליין עם זאק הנקינס. דני מרון
יסגרו עניין בראשון שחקני ירושלים/דני מרון

כמו בשני המשחקים הראשונים בסדרה, גם הפעם ירושלים התקשתה, כשהרצליה מובילה עד לשלבים המכריעים של המשחק, אלא שאז מהלכים גדולים של ליוואי רנדולף, ספידי סמית' וקאדין קרינגטון הכריעו את המשחק לטובת ירושלים.

"משחק קשה, זה היה פיזי, לשתי הקבוצות היה קשה להיכנס לקצב", סיכם טי ג'יי קליין שתרם 9 נקודות ב-15 דקות, "אנחנו שמחים שהשגנו את הניצחון, שתי קבוצות טובות, אנחנו מכבדים אותם כמועדון, והסדרה לא נגמרה. קשה לשחק בהרצליה, ניתן הכל ביום ראשון. נצטרך להיות מוכנים ביום ראשון, יש להם אולם מלא , אנחנו שמחים מהניצחון הזה".

בהפועל ירושלים באו בטענות במהלך כל המשחק וגם בסיומו לצוות השיפוט ולצורה בה שפטו את המשחק. הרצליה הגיעה אמש לקו 32 פעמים לעומת 14 זריקות בלבד של ירושלים, ולאורך כל הסדרה הקבוצה מהשרון זרקה כבר 81 זריקות עונשין לעומת 39 זריקות של ירושלים שביצעה 20 עבירות יותר במצטבר בסדרה.

"אף אחד לא בא לראות תחרות זריקות עונשין", אמרו בירושלים בתסכול בסיום המשחק. עם זאת, הודו בבירה כי קיימת הוראה לשלוח את ג'וליאן גמבל לקו העונשין כשהוא מקבל כדור בעמדה טובה מתחת לסל. גמבל זרק עד כה 27 זריקות עונשין בסדרה.

טי ג'יי קליין, הפועל ירושלים. דני מרון
עוד משחק פיזי וקשה. קליין/דני מרון

"אני לא חלק מצוות השיפוט, אני רק חושב שנצטרך להיות יותר פיזיים", אמר קליין, "אני לא רוצה לא לכבד אף אחד, אולי נצטרך להיות יותר חכמים, כולם מנסים להיות הכי טובים. אנחנו מבינים את הפיזיות, גם הם פיזיים, עם גמבל, אני מקווה שנוכל להיות פיזיים ואגרסיביים ולקבל את אותו היחס".

כשקליין נשאל האם לא ספרו את הרצליה לפני הסדרה הוא אמר: "יש להם סגל נהדר, והם איבדו עוד את סנדי כהן שהוא הישראלי הכי טוב שלהם. אי אפשר לרדת מהמקום השישי, אחרי הסיבוב השני, הם היו בגמר בעונה שעברה. אני לא חושב שאנשים לא ספרו אותם. הם במאזן נהדר נגד הקבוצות הטובות בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully