וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין צפוי לשחק נגד חולון, קולסון: "לא מרוצים מאיך ששיחקנו"

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 6:44

הצהובים צלחו את באר שבע בסגל חסר. הפורוורד שבלט ברגעי ההכרעה מודה: "חולון קבוצה אחרת". מרטין יעבור בדיקות לפציעה בכף רגלו

מכבי תל אביב העפילה אמש (רביעי) לחצי גמר הפלייאוף אחרי שהשלימה ניצחון 0:3 בסדרת רבע הגמר על הפועל באר שבע/דימונה. הקבוצה של עודד קטש ניצחה את המשחק השלישי בסדרה 77:82 והשלימה שלושה ניצחונות לא מרשימים בדרך למפגש עם הפועל חולון האלופה בסדרה של הטוב משלושה משחקים.

הצהובים כבר ראו כיצד הם נגררים למשחק רביעי בסדרה, כשבאר שבע הוליכה ביתרון 10 נקודות במחצית השנייה, אלא שמכבי מצאה את הכוחות, למרות ערב קליעה נורא עם 8 מ-35 מחוץ לקשת וללא ג'רל מרטין שחש בכאבים בכף רגלו. בדקות ההכרעה לורנזו בראון ובונזי קולסון השלימו את המשימה מקו העונשין בדרך לניצחון.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
מכבי תל אביב חייבת אותו מול חולון. בולדווין/דני מרון

"זו הייתה סדרה קשה, צריך לתת הרבה קרדיט לבאר שבע", סיכם בונזי קולסון, "הם עשו עלינו סקאוטינג על כל דבר והיה קשה להיכנס לקצב התקפי לאורך הסדרה. הם עשו עלינו הרבה לחץ בהגנה. יש לי הרבה כבוד אליהם. אבל נצמדנו למשחק שלנו כמה שאפשר, שיחקנו חזק והתאמנו את האנרגיות שלנו לשלהם. זה היה כיף, אני אוהב להילחם, ידענו שזה לא יהיה קל".

"אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו בשני צידי המגרש, אנחנו חייבים להשתפר", הוסיף הפורוורד שהאריך את חוזהו במכבי, "אנחנו לא מרוצים מהאופן שבו שיחקנו בסדרה הזו. נתכונן לחולון בדיוק כמו שהתכוננו לכל משחק העונה. אנחנו נהיה טובים יותר, הם קבוצה אחרת לגמרי מבאר שבע".

שחקני מכבי תל אביב אלכס פויתרס, ג'ון דיברתולומיאו. ברני ארדוב
אומנם נגמר בסוויפ, אבל היכולת רחוקה מלהרשים. פויתרס ודיברתולומאו אמש/ברני ארדוב

לצהובים יש חמישה ימים עד שיארחו את הפועל חולון למשחק הראשון בסדרה ביניהן, ועיקר המאמצים יהיו בהכנה הטקטית לצד ניסיון הכשרה אינטנסיבי של ווייד בולדווין שלא שיחק ברבע הגמר. במכבי אופטימיים כי בולדווין יוכל ליטול חלק בסדרה. מרטין צפוי לעבור בדיקות אינטנסיביות בימים הקרובים כדי להבין את חומרת הפציעה בכף הרגל, כשבמכבי מקווים שלא מדובר בפציעה שתשבית אותו מעוד משחקים. ג'וש ניבו לא אמור לחזור לשחק בתקופה הקרובה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully