וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבה ברלין איבדה את האליפות, הושלמה תמונת הפלייאוף בספרד

קבוצתם של זוסמן ובלאט לא תופיע בגמר בגרמניה לראשונה אחרי חמש שנים, בעקבות הפסד 83:81 לאולם. ברצלונה נשארה מושלמת בבית והשאירה את מורסיה מחוץ לרבע הגמר, ריאל מדריד הורידה את בטיס לליגה השנייה

תקציר כדורסל ספרדי: בטיס ירדה לליגה השנייה אחרי הפסד 79:77 אצל ריאל מדריד/ספורט1

בנגן למעלה: תקציר הניצחון של ריאל מדריד על בטיס

אולם השלימה הערב (רביעי) הפתעה גדולה בפלייאוף הליגה הגרמנית, עם ניצחון 81:83 על אלבה ברלין שסגר 1:3 בסדרה ושלח הביתה כבר בשלב רבע הגמר את הדאבליסטית מהעונה שעברה, בה משחקים כידוע יובל זוסמן ותמיר בלאט. מדובר באכזבה גדולה לאלבה, שלאורך העונה הסדירה נוצחה רק פעם אחת בבית, אך בפלייאוף נחלה שני הפסדים מול המדורגת שביעית, שהחזיקה במאזן חוץ שלישי של שבעה ניצחונות ו-10 הפסדים לפני הסדרה הזו. האלופה היוצאת לא תופיע בגמר לראשונה אחרי חמש שנים. זוסמן סיים את המשחק עם 5 נקודות ו-7 ריבאונדים, בלאט קלע 2 וחילק 4 אסיסטים. יאגו מתאוס הברזילאי כיכב בשורות אולם עם 16 נקודות.

צפו בתקציר הניצחון של ברצלונה על מורסיה

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - מורסיה 57:86/ספורט1

* בספרד שוחק הערב המחזור ה-34 והאחרון בעונה הסדירה, אשר בסיומו נקבעו תמונת הפלייאוף וזהות היורדת השנייה. ברצלונה שמרה על מאזן ביתי מושלם בעונה הרגילה כשפירקה 57:86 את מורסיה, שבעקבות ההפסד נותרה מחוץ לפלייאוף. ריאל מדריד, שכנראה עדיין בהנגאובר מחגיגות הזכייה ביורוליג, סיימה את משחקה נגד בטיס בריצת 0:9 שבזכותה ניצחה 77:79, והורידה את המפסידה לליגה השנייה. מי ששרדה בליגה הבכירה היא גרנאדה, שגברה 62:73 על בדאלונה.

אם כן, אלה סדרות רבע הגמר בליגה הספרדית:

ברצלונה (1) - ולנסיה (8)
באסקוניה (2) - בדאלונה (7)
ריאל מדריד (3) - גראן קנאריה (6)
טנריפה (4) - אוניקאחה מלאגה (5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully