וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא הרצוג: "צריך לקבל החלטות תקיפות כדי למגר את האלימות"

נשיא המדינה שחולץ מכר הדשא בעיצומו של טקס הענקת המדליות, התייחס לאירוע המביש: "הכדורגל היה מצוין, אירועי הסיום היו חמורים"

אוהדי בית"ר ירושלים פורצים לדשא גמר גביע המדינה 2023/צילום: מיה בנאי

נשיא המדינה יצחק הרצוג חולץ אמש (שלישי) בקושי רב מכר הדשא בזמן פריצת אוהדי בית"ר ירושלים בעיצומו של טקס הענקת המדליות, שכידוע לא הגיע לסיומו. הבוקר הוא התייחס לראשונה לאירוע הלא פשוט אתמול באצטדיון חיפה, שהסתיים מבלי שבית"ר ירושלים הניפה את התואר שאולי אף יישלל ממנה.

"באנו אתמול, לחגיגה של כדורגל, רצינו לראות כדורגל איכותי באחד מאירועי השיא של העונה", פתח ואמר הרצוג, הכדורגל באמת היה מצויין, והראה כישרון ומחויבות ומשחק קבוצתי וספורטיביות. למרבה הצער אירועי הסיום של המשחק היו חמורים, כי אוהדים פרצו למגרש ופוצצו את המעמד המשמח כך שלא היה ניתן להעניק את הגביע.

נשיא המדינה יצחק הרצוג. מאור אלקסלסי
דורש שינוי למען מיגור תופעת האלימות. הרצוג/מאור אלקסלסי

"חבל שאוהדים מחוייבים לקבוצתם, מלאי גאווה, שחיכו 14 שנים לקבל גביע, לא זכו לאקט הכל כך סימבולי והחשוב הזה. האלימות הזו ליוותה את מגרשי הכדורגל לכל אורך העונה, ויש להתייחס אליה בחומרה רבה", הבהיר נשיא המדינה, "אני מברך על עמדתו התקיפה של שר התרבות והספורט מיקי זוהר ויו"ר ההתאחדות שינו זוארץ. אני סומך את ידי על החלטות ההתאחדות לכדורגל, ומאמין שצריך לייצר בדחיפות פלטפורמה להתכנסות ולקבלת החלטות תקיפות, יחד עם ההתאחדות, משרד התרבות והספורט, המנהלת, גורמי השיטור, האבטחה וכמובן המערכות המשפטיות הרלוונטיות - כדי למגר את התופעה הזו ככל שניתן, זה מסוכן ומאוד לא ספורטיבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully