וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלר התקשה לעכל: "לא יכולתי לדמיין לפני חצי שנה שאהיה פה"

החלוץ של בורוסיה דורטמונד שהחלים מסרטן וכבש צמד ב-0:3 של קבוצתו בדרך לפסגת הטבלה מחזור לסיום שיתף: "רוצים להשיג את הטוב ביותר". טרזיץ' הוסיף: "זה הרגע להביא את האליפות בחזרה"

תקציר: אוגסבורג - דורטמונד 3:0/ספורט1

אחרי שבאיירן מינכן מעדה בבית עם הפסד 3:1 לר.ב. לייפציג, בורוסיה דורטמונד עשתה אתמול (ראשון) צעד ענק אל עבר אליפות שישית וראשונה מאז עונת 2011/12 עם ניצחון 0:3 על אוגסבורג, במה שהעלה את הצהובים-שחורים למקום הראשון בטבלה על חשבון הבווארים, מחזור לסיום העונה בבונדסליגה הגרמנית.

מי שכיכב בניצחון הקריטי עבור דורטמונד היה סבסטיאן האלר עם צמד שערים, כשיוליאן בראנדט כבש את השלישי. החלוץ הצרפתי שאובחן עם גידול סרטני באשכים בחודש יולי שב למגרשים לאחר כחצי שנה, כבש 9 שערים בחצי עונה, כשבשלושת המחזורים האחרונים תרם 5 מהם וסייע למהפך בצמרת. מלבד האלר, גם דונייל מאלן הגיע במאני טיים עם 8 שערים מאז המחזור ה-25, בצוותא עם החלוץ הצרפתי בצמרת הכובשים באותו זמן בבונדסליגה.

עוד בכדורגל עולמי

סבסטיאן האלר בורוסיה דורטמונד. GettyImages
"גאה בקבוצה הזאת". האלר/GettyImages

האלר שיתף עם שריקת הסיום: "זה אחד מאותם ימים שפשוט הכל עבד עבורי, זה נפלא. זה לא יאומן המצב שאני נמצא בו כרגע. לא יכולתי לדמיין לפני חצי שנה שאני אהיה פה, בסיטואציה הזאת היום. עכשיו אנחנו רוצים להשיג את הדבר הטוב ביותר. אני גאה בקבוצה זאת".

אדין טרזיץ', מאמן הצהובים-שחורים, מפוקס במטרה הגדולה במחזור הסיום: "אנחנו שמחים מהמצב שהצלחנו להגיע אליו. סבלנו המון בשביל זה, עכשיו זה הרגע לעשות צעד אחרון ביחד עם האוהדים שלנו, באצטדיון שלנו, כדי להביא את האליפות בחזרה לדורטמונד".

האיש על הקווים הוסיף: "כולנו מלאים באמוציות, בין אם זאת גאווה או אופוריה. עדיין לא סיימנו, העונה תסתיים רק בעוד שבעה ימים. רק לאחר מכן השחקנים, שמרוויחים לא רע פה, יוכלו לקנות כל מה שבא להם שוב - את המכונית הבאה שלהם, את הבית הבא שלהם, החופשה הבאה - אבל את הרגעים האלה אי אפשר לקנות".

אדין טרזיץ' מאמן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
"אי אפשר לקנות רגעים כאלה". טרזיץ'/GettyImages
קהל בורוסיה דורטמונד. GettyImages
הקהל מאמין. אוהדי דורטמונד/GettyImages

סבסטיאן קהל, המנהל הספורטיבי של הקבוצה התרגש: "עשינו צעד עצום. אני מאוד שמח בשביל הקבוצה. הגיע להם לנצח מול אוגסבורג, ניקח את המומנטום הזה הביתה. אנחנו עדיין זקוקים לכל 3 הנקודות במחזור הסיום. אלו 90 דקות חשובות, אסור לנו לתת למיינץ לקחת משהו מהמשחק האחרון. אני לא רוצה לסכם עוד, נעשה את זה אחרי שבוע הבא. אני מלא בביטחון על הקבוצה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully