וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרחק נגיעה מהאליפות: דורטמונד שבה לפסגה עם 0:3 באוגסבורג

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 23:10

האלר חגג צמד מרגש (59, 84), בראנדט הוסיף (90+3) וקבע יתרון 2 על באיירן מינכן. ניצחון על מיינץ בשבת יבטיח אליפות ראשונה מאז 2011/12. אודוקאי הורחק (39). מיינץ - שטוטגרט 4:1

תקציר: אוגסבורג - דורטמונד 3:0/ספורט1

המחזור ה-33 והלפני אחרון בבונדסליגה הגיע היום (ראשון) לסיומו עם שלושה משחקים, ובמוקד שבה בורוסיה דורטמונד לפסגה, אחרי 0:3 באוגסבורג.

שחקן בורוסיה דורטמונד סבסטיאן האלר. Alex Grimm, GettyImages
שערים חשובים ומרגשים. האלר/GettyImages, Alex Grimm
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. Alex Grimm, GettyImages
עמדו בלחץ. שחקני דורטמונד חוגגים/GettyImages, Alex Grimm

אוגסבורג - בורוסיה דורטמונד 3:0

זה הלך קשה, זה היה מורט עצבים, זה כלל אינספור החמצות, אך בסופו של דבר השוורצגלבן עשו זאת ושבו לפסגת הטבלה, כשנותר עוד מחזור אחד לעונת הבונדסליגה המרתקת הזו. הכל, אם כך, יוכרע במחזור הסיום: דורטמונד תארח את מיינץ ביום שבת ב-16:30 בידיעה שניצחון יעניק לה אליפות תשיעית בתולדותיה, בעוד באיירן שמעדה אמש מול ר.ב. לייפציג ורחוקה שתי נקודות מהפסגה, תצא למשחק חוץ מול פ.צ. קלן ותהיה חייבת הפסד או תיקו של המוליכה בצירוף ניצחון שלה עצמה. גיבור הערב היה אחד מגיבורי העונה הזו - סבסטיאן האלר. פחות משנה לאחר שגידול סרטני התגלה באשכיו והוא נאלץ לעבור טיפולי כימותרפיה, החלוץ מחוף השנהב חגג צמד מרגש ובהחלט ייתכן שמדובר בשערים שיסדרו לקבוצתו אליפות ראשונה מאז 2011/12. וואו.

דורטמונד פתחה הרבה יותר טוב אך לא היתה מספיק מדויקת, כשבדקה ה-20 הגיע האלר לבדו מול תומאש קובק, אך השוער הדף לקרן. יוליאן בראנדט הוסיף החמצה משלו (33), לפני שפליקס אודוקאי הורחק בשל תפיסה בחולצה (39). ניקלאס זולה נגח לקורה (40), ובתום מחצית ראשונה מתסכלת מאוד של הצהובים-שחורים, הראה לוח התוצאות על 0:0.

בדקה ה-53 מצא גם אמרה ג'אן את הקורה עם בעיטה שטוחה מקצה הרחבה, ובדקה ה-59 השכר סוף סוף נפרץ: האלר ניצל שגיאה בהגנה, חדר לרחבה ובעט מזווית לא פשוטה לקורה ופנימה. בדקה ה-84 השלים צמד, אחרי שמרקו רויס נעצר אצל השוער והחלוץ המשיך את הריבאונד פנימה. יוליאן בראנדט הניח את הדובדבן על הקצפת שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.

שחקני שטוטגרט חוגגים. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
איזה ניצחון חשוב. שטוטגרט חוגגת/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

מיינץ - שטוטגרט 4:1

לאחר שניצחה פעם אחת בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, השיגה האורחת שלוש נקודות חשובות מאין כמוהן ועלתה מעל הקו האדום. מיינץ, שעוד חלמה על השגת כרטיס לאירופה, סופרת הפסד רביעי ברציפות. מרכוס אינגברטסן כבש ראשון (23), אך ווטארו אנדו (41), סרו גיראסי (64), כריס פוריך (78) וטאנגוי קוליבאלי (90+1) השלימו מהפך גדול, וכעת גורלה של שטוטגרט בידיה: ניצחון בית על הופנהיים במחזור הסיום יקנה לה עונה נוספת בליגה העליונה, בלי קשר לתוצאות במשחקים המקבילים.

צפו ב-1:4 של שטוטגרט

תקציר: מיינץ - שטוטגרט 4:1/ספורט1
אמין אדלי, שחקן לברקוזן. Lars Baron, GettyImages
היתרון הכפול לא הספיק ללברקוזן. אדלי/GettyImages, Lars Baron

באייר לברקוזן - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:2

לברקוזן הייתה יכולה להתקרב להבטחת המקום השישי בעונה הבאה, אך איבוד נקודות דרמטי שלה השאיר את הכל פתוח לקראת מחזור הסיום. אמין אדלי (15) וקרם דמירבאי (20) העניקו לצ'אבי אלונסו יתרון מבטיח בשלב מוקדם מאוד, אך האורחת שסיימה מעשית את העונה גילתה אופי וחזרה. יונאס הופמן צימק בדקה ה-58, לארס שטינדל חילץ נקודה בדקה ה-90. לברקוזן נותרה בעשרה שחקנים, זאת לאחר שפיירו הינקאפיה הורחק בתוספת הזמן.

תקציר: לברקוזן - מנשנגלדבאך 2:2/ספורט1

מה נותר לדורטמונד ובאיירן מינכן

דורטמונד: מיינץ (בית)
באיירן מינכן: פ.צ. קלן (חוץ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully