וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הטופ 4: אינטר הפסידה בנאפולי, לאציו גברה על אודינזה

הנראזורי פספסו הזדמנות לעשות צעד משמעותי אל עבר ליגת האלופות כשהפסידו לאלופה 3:1 אחרי שמונה ניצחונות רצופים, התכולים עקפו אותם עם 0:1 מפנדל של אימובילה

תקציר: נאפולי - אינטר 1:3/ספורט1

המחזור ה-36 באיטליה נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד השיגה האלופה נאפולי 1:3 על אינטר ולאחר מכן לאציו ניצחה 0:1 באודינה וחלפה על פניה בדרך למקום השלישי. במשחק המוקדם נפרדו לצ'ה וספציה ב-0:0, והתוצאה הזו הורידה רשמית את קרמונזה לליגת המשנה כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה.

אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה שחקן נאפולי. Francesco Pecoraro, GettyImages
עצר את הנראזורי. זמבו אנגיסה/GettyImages, Francesco Pecoraro

נאפולי - אינטר 1:3

הנראזורי הגיעו בעננים, אחרי ההעפלה המתוקה לגמר ליגת האלופות, וכשהם סופרים לא פחות משמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות - אולם הערב הרצף הזה נקטע, ואיתו התפספסה הזדמנות פז לעשות צעד מאוד משמעותי להבטחת המקום בטופ 4 וכרטיס לליגת האלופות גם בעונה הבאה, בלי קשר לתוצאת הגמר מול מנצ'סטר סיטי. רוברטו גליארדיני הורחק (41), אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה העלה את האלופה ליתרון (67), ולאחר שרומלו לוקאקו השווה (82), כבש ג'ובאני די לורנצו (85). ג'אנלוקה גייטאנו חתם (90+5) וסידר לנאפולי ניצחון ראשון על הנראזורי אחרי שבעה משחקים רצופים. אינטר שבמקום הרביעי מובילה כעת בשתי נקודות בלבד על מילאן, שני מחזורים לסיום העונה, ובשבוע הבא היא מול אטאלנטה שגם כן טרם אמרה את המילה האחרונה במירוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
צ'ירו אימובילה, חלוץ לאציו. רויטרס
לאציו קרובה מאוד להבטחת הכרטיס לצ'מפיונז. אימובילה/רויטרס

אודינזה - לאציו 1:0

ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים אמנם גרם למאוריציו סארי ושחקניו לאבד גובה בקרב על הטופ 4, אך גורלם עדיין בידיהם כמובן, בוודאי אחרי שהשיגו הערב 0:1 באודינה, שבו למסלול הניצחונות וחזרו למקום השלישי - שמרו על פער של ארבע נקודות ממילאן החמישית כשנותרו שני מחזורים לסיום, כך שניצחון במחזור הבא על קרמונזה שירדה לליגת המשנה יבטיח לה את הכרטיס לאלופות. את השער היחיד במשחק הבקיע צ'ירו אימובלה מנקודת הפנדל בדקה ה-61.

משחקים נוספים:

לצ'ה - ספציה 0:0

טורינו - פיורנטינה 1:1
לטורינו: אנטוניו סנאבריה (66). לפיורנטינה: לוקה יוביץ' (48)

משחקי יום שני באיטליה

רומא - סלרניטנה (19:30, ספורט1)
אמפולי - יובנטוס (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully