וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם תגיע הצעה כזו, הוא לא יתמהמה": אשתו של ריקן מביטה קדימה

21.5.2023 / 13:20

מעיין ריקן מודה שבמכבי ת"א "זה מיצה את עצמו", מספרת שהאוהדים "הופתעו מאוד" ולא דואגת לגבי היעד הבא: "הוא רגוע, לא ממהר"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה אמש (שבת) על פרידה מאחד הסמלים שלה בשמונה השנים האחרונות, אבי ריקן, מה שגרם לאלפי אוהדים להישאר המומים. החצי השני של הקשר, אשתו מעיין ריקן, עוד מעכלת את העובדה שתצטרך להתרגל לצבע אחר מהצהוב-כחול המוכר והאהוב, והודתה שעבורם לא מדובר בהפתעה: "זה שוק ולא שוק. כולם בהלם ולא מבינים. אם תראי בתגובות, אנשים הופתעו מאוד אבל מספיק, זה מיצה את עצמו ואבי לקח עם הקבוצה כל תואר אפשרי. הייתה תקופה יפה וארוכה, מכבי הייתה הבית שלו ושלנו, ועכשיו הלאה ליעד הבא. יש לו עוד הרבה מה לתת בתור שחקן, לפחות עוד שנתיים קדימה".

עוד על מכבי תל אביב

שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן עם אשתו מעיין והילדים. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הילדים מכירים רק מכבי תל אביב. אבי ריקן ומשפחתו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מה היעד הבא?

"אין לי מושג. עכשיו שכל מי שצריך לדעת שהוא סיים את תפקידו במכבי תל אביב יודע, יהיה יותר קל לדבר על זה וההצעה תגיע ממקומות אחרים".

ואיך אבי מרגיש?

"נראה לי שהוא שלם והוא סבבה. ברור שקשה לעזוב מקום שאתה רגיל אליו כל כך הרבה שנים, אבל הוא רגוע לגמרי ובטוב. היה לו ערב מאוד מרגש אתמול, עם הקהל שהגיע לתמוך וגם להיפרד מהחברים לקבוצה וכל הצוות".

איך את והילדים?

"בודאי שלנו זה קשה, גם לאוהדים זה קשה. קיבלתי מלא הודעות שנודה לו ואם אני יכולה להראות לאבי דברים ששולחים לי, חמודים ממש. הילדים שלי נולדו למכבי תל אביב, הם לא מכירים שום דבר אחר, אז זה משליך על כל המשפחה כי זה להתרגל למצב חדש. הבן הגדול שלנו, ירין, בן תשע. הוא שמונה שנים מכיר רק מכבי. הוא שאל אותי, 'אז עכשיו אבא יהיה בחופש עד שימצא קבוצה חדשה?'. אמרתי שכן, אז הוא היה מבסוט".

אבי ריקן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
עוזב אחרי שמונה שנים. ריקן/אריאל שלום

עכשיו אחרי שנגמר הפרק בחיים שלו עם מכבי תל אביב, יש מועדון מסוים שהוא רוצה להגיע אליו?

"אבי לא ממהר והוא לוקח בחשבון שזו החלטה שלוקחת זמן. אם תגיע הצעה ממועדון שהוא רוצה, הוא לא יתמהמה. אנחנו לא דואגים וניקח את ההחלטה הטובה ביותר והכי נכונה עבורו. אתמול כתבתי לאבי אחרי המשחק שהגיע הזמן לנוח, שעכשיו מגיע לו לצאת לחופשה ולנשום. וזה בדיוק מה שבא לי שיקרה - שיהנה מהחופש, שינוח ויצבור כוחות, כי הוא נתן כל כך הרבה מעצמו במגרש ומחוצה לו. בן אדם לא סתם נשאר כל כך הרבה שנים באותו מועדון, זה אומר הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully