וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם זה ייגמר בנבחרת: אזרוח אנריק סבוריט מאחורי הקלעים

21.5.2023 / 11:00

הפרסום אתמול לימד כי בנבחרת לא מתכוונים להסתפק בויטור. זוארץ רואה במהלך האזרוח של הספרדי פרוייקט חשוב ויקבל סיוע מהשר. בתכנון הזרים, מכבי תל אביב כבר מאמינה שסבוריט ייחשב לישראלי. זהבי מסכם עונה "מרגשת ומעצבנת": "נחזור מנצחים יותר"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

במכבי תל אביב מעריכים שהפעם אנריק סבוריט יקבל אזרחות וייחשב לישראלי במניין הזרים של הקבוצה לעונה הבאה. כפי שפורסם כאן אתמול (שבת) לראשונה, סבוריט סיכם במכבי תל אביב על חוזה חדש שישאיר אותו בקבוצה לשלוש שנים נוספות וביום חמישי שלחה מכבי תל אביב את הפרטים להתאחדות לכדורגל כדי שזו תניע מחדש את הבקשה לאזרוחו, כפי שפעלה בעבר ובהצלחה עם מיגל ויטור.

יו"ר לכדורגל שינו זוארץ מצוי בקשר עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר שהבטיח לסייע מול שר הפנים משה ארבל והפעם משוכנעים במכבי תל אביב, כי התהליך יסתיים עם אזרחות לסבוריט ובקרוב מאוד. אפילו המאמן אייטור קראנקה סיפר אמש בצאתו מהאיצטדיון באשדוד, כי הוא לוקח בחשבון שסבוריט לא ייחשב לזר בעונה הבאה, מה שיאפשר למכבי תל אביב להתחזק בזר נוסף.

אנריק סבוריט, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
זה מתקרב. סבוריט/מאור אלקסלסי

המהלך שיצא לדרך שוב ביום חמישי האחרון תוכנן בשבועות האחרונים מאחורי הקלעים, אחרי שכבר היה נדמה שמכבי תל אביב התייאשה ו-ויתרה על הבלם שמשחק כאן מקיץ 2018. סבוריט היה צריך לחתום רק על חוזה לעונה אחת, אבל המהלך לאיזרוחו יוביל לכך שישחק בישראל עוד שלוש שנים.

עוד בוואלה!

אנריק סבוריט יחתום לשלוש שנים, אזרוחו מתקרב

לכתבה המלאה
ערן זהבי מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
בעונה הבאה זה ייראה אחרת? ערן זהבי/מאור אלקסלסי

עוד במכבי תל אביב: ערן זהבי מסכם עונת קאמבק "מרגשת, מאכזבת ומעצבנת".

"תודה על עוד עונה. עונה מרגשת, מאכזבת ומעצבנת, שהתחילה אי שם במשחק חזרה מרגש בבלומפילד והסתיימה באכזבה ללא תארים", כתב זהבי באינסטגרם. "בספורט לצערי יותר מפסידים מאשר מנצחים, והשנה הייתה כזו, אבל אני יכול להבטיח לכם שניסינו בכל הכוח ונתנו הכל. היו הרבה מכשולים בדרך. אנחנו יוצאים לפגרה קצרה במטרה לחזור חזקים יותר, טובים יותר ומנצחים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully