וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתכוננים כמו למלחמה": ריאל מדריד ואולימפיאקוס דרוכות לפני הגמר

עודכן לאחרונה: 20.5.2023 / 14:20

הבלאנקוס מחפשים זכייה 11 בתולדותיהם, היוונים בעקבות זכייה רביעית. הזוניה: "יודעים כמה הם טובים". ברצוקאס סימן "בעיה גדולה" בכדורסל האירופי (ראשון, 20:00)

עונת יורוליג צמודה ובלתי צפויה תגיע מחר (ראשון, 20:00) בז'לגיריו ארנה שבקובנה, שם ייפגשו ריאל מדריד ואולימפיאקוס לגמר הפיינל פור הגדול. הבלאנקוס יחפשו להגדיל את הפער שלהם בפסגת טבלת האליפויות עם זכייה מספר 11 וראשונה מאז 2017/18, בעוד אולימפיאקוס חולמת על זכייה רביעית בתולדותיה וראשונה מאז 2012/13. מדובר בשחזור הגמרים של 2014/15 (אז הביסו הספרדים 59:78) ו-2012/13 (אז ניצחו היוונים 88:100).

שחקן אולימפיאקוס סשה וזנקוב. Sonia Canada, GettyImages
ה-MVP יסיים עונה חלומית עם אליפות? וזנקוב מול ריאל/GettyImages, Sonia Canada

עוד על פיינל פור היורוליג

אולימפיאקוס, שהיתה הקבוצה הטובה ביבשת למשך חלקים ארוכים של 2022/23, סיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, שרדה סדרת פלייאוף קשה מול פנרבחצ'ה וביצעה קאמבק מופלא מול מונאקו בחצי הגמר. ליוונים שלושה ניצחונות וחמישה הפסדים במעמד הגמר עד כה, והם ינסו להפוך לקבוצה הראשונה בפורמט החדש של היורוליג שמסיימת בפסגה בעונה הסדירה, ומניפה את הגביע (ב-2017 ריאל סיימה ראשונה והפסידה בחצי הגמר, ב-2018 צסק"א סיימה ראשונה והפסידה בחצי הגמר, ב-2019 פנרבחצ'ה סיימה ראשונה והפסידה בחצי הגמר וב-2021 ו-2022 בארסה סיימה ראשונה והפסידה בגמר ובחצי הגמר).

במסיבת העיתונאים, דיבר יורגוס ברצוקאס בעיקר על חשיבותם של השחקנים המקומיים לקבוצות - חשיבות הולכת ודועכת משנה לשנה, אך לא בשתי הפיינליסטיות. "אפשר היה לראות אתמול - ריאל סיימה עם סרחיו יוי, רודי פרננדס וסרחיו רודריגס. אותו דבר אצלנו, הכשרונות הגדולים מ-2013 עדיין משחקים ברמה הזו. יש לנו בסיס של שחקנים שמכירים אחד את השני. יש פה קשר בין השחקנים המקומיים שמכירים את המועדון ואת האוהדים, והם מייצגים את הקבוצה יותר טוב מכל אחד אחר, אבל ברוב הקבוצות באירופה זה לא ככה, וזו בעיה גדולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן ריאל מדריד מריו הזוניה. Sonia Canada, GettyImages
התקשה מול אולימפיאקוס העונה. הזוניה/GettyImages, Sonia Canada

הבלאנקוס, שהפכו לקבוצה הראשונה בתולדות המפעל שחוזרת מפיגור 2:0 בסדרת רבע הגמר, התגברו על היריבה השנואה ברצלונה בחצי הגמר עם תצוגת ווינריות אופיינית. כעת הם יקוו לתוצאה טובה יותר מהגמר של העונה שעברה, אז הפסידו לאנאדולו אפס על חודה של נקודה. ונסן פוארייה וגבריאל דק הפצועים ימשיכו להיעדר, בדומה לגרשון יאבוסלה המושעה. לריאל מאזן 9:10 בגמר היורוליג עד כה.

"להיות כאן בעונתי הראשונה כמאמן זה כבוד ענק, אולימפיאקוס היא מכונת כדורסל", אמר צ'וס מתאו במסיבת העיתונאים. מריו הזוניה הוסיף: "אולימפיאקוס נהדרת, היא סיימה ראשונה מסיבה מסוימת", אמר מריו הזוניה. "אנחנו יודעים כמה טובים הם, הם ניצחו אותנו פעמיים בעונה הסדירה. נתכונן לגמר כאילו אנחנו יוצאים למלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully