וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקללה נמשכת: הערב השחור של מירוטיץ' יוביל לסיום דרכו של שאראס?

הפורוורד רשם את משחקו הגרוע בקריירה בחצי הגמר, והמאמן שגם הוא שוב איכזב בפיינל פור יודע מה עלולות להיות ההשלכות: "במצבים כאלה, האיש על הקווים צריך לקחת אחריות". בריאל טבארס חושף את ההתערבות מאחורי ההצגה: "הבדיחה הפכה למציאות"

קללת הפיינל פור של שרונאס יאסיקביצ'יוס וניקולה מירוטיץ' נמשכת, ואחרי הערב (שישי) הסטיגמה השלילית על השניים הללו רק תלך ותחריף. ההפסד 78:66 של ברצלונה לריאל מדריד בחצי הגמר בקובנה, היה המשך ישיר לאכזבות שנחלו שתי הדמויות המרכזיות של הקטלאנים בשנים האחרונות.

מירוטיץ', שסיים משחק נפל עם 3 נקודות בלבד ו-1 מ-10 מהשדה, קבע שיא שלילי בנקודות כשחקן ברצלונה דווקא ברגע האמת, וסיפק הוכחה ניצחת למבקריו שטוענים שהוא לא מתפקד ברגעי לחץ. "המשחק הכי גרוע בקריירה של מירוטיץ' הגיע ברגע הכי חשוב של ברצלונה", כתבו ב"ספורט" הקטלאני, וב"מונדו דפורטיבו" התמקדו גם כן בתצוגה החלשה של הכוכב - השחקן הכי יקר באירופה לטובת מי ששכח - והגדירו זאת כ"ערב הכי שחור של ניקולה מירוטיץ'".

מירוטיץ' עצמו הסכים עם האמירות הללו, ואמר בסיום: "זה היה המשחק הכי חלש שלי העונה, ברגע הכי חשוב שלה. אני מרגיש כל כך רע, זה היום הכי קשה בקריירה שלי...אני מתנצל בפני האוהדים, ובפני כולם. פשוט לא הופעתי כמו שצריך".

למשחק החלש של מירוטיץ' ולהפסד של ברצלונה שבא בעקבותיו, עלולות להיות השלכות ישירות על שרונאס יאסיקביצ'יוס. אם מירוטיץ' עומד כעת על שישה פיינל פורים ביורוליג ו-0 גביעים, המאזן של שאראס לא טוב בהרבה, ובארבע הופעות כמאמן במעמד השיא של הכדורסל האירופי, הוא עדיין לא הצליח להניף גביע, ושוב קרס ברגע האמת.

שאראס הודח בחצי הגמר שנה שנייה ברציפות, ובניגוד לשנה שעברה בה הפנה אצבע מאשימה אחרי ההפסד לשחקנים ואמר שהם "לא קילרים", הפעם הוא לקח אחריות. "לא שיחקנו כקבוצה. היינו מאוד מתוחים, הלחץ הורגש מאוד על השחקנים. במצבים כאלה, המאמן חייב לצעוד קדימה ולהרגיע את הקבוצה. לצערי, קיבלנו החלטות רעות מאוד ברגעים המכריעים של המשחק. וברגעים כאלה, למאמן יש אחריות גדולה. אז כן, אני לוקח את האחריות עליי הערב".

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ברצלונה. רויטרס
הפרצוף המוכר. שאראס הערב/רויטרס

בצד השני, ריאל מדריד שוב גילתה ווינריות מרשימה, בדיוק ההפך מיריבתה המושבעת. אדי טבארס שוב היה מעל כולם, תרתי משמע, עם 20 נקודות, 15 ריבאונדים ו-3 חסימות. זה היה המשך ישיר לפלייאוף המופלא של טבארס, שהחזיר את הבלאנקוס ממצב שנראה בלתי אפשרי כשהייתה בפיגור 2:0 בסדרה מול פרטיזן בלגרד. גם הפעם הוא הביא את הניצחון כמעט במו ידיו, ובסיום סיפר על ההתערבות שהובילה להצגה שלו.

"לפני כל משחק שונסן פוארייה מחמיץ, אני צוחק איתו שאני צריך לתרום 20 נקודות ו-20 ריבאונדים כדי לחפות על החיסרון שלו. גם לפני חצי הגמר אמרתי לו את זה, וצחקנו. אבל הערב הבדיחה כמעט הפכה למציאות", סיפר טבארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully