וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו ב-2K": אולימפיאקוס חוגגת "קאמבק מטורף", מייק ג'יימס נגד חבריו

רבע היסטורי סידר ליוונים מקום בגמר, מקיסיק וברצוקאס מתגאים בהגנה, כוכב מונאקו ביקר: "לא נגעתי בכדור ברגעים החשובים"

אולימפיאקוס הייתה כנראה הקבוצה הכי מרשימה ביורוליג לאורך כל העונה, אבל הערב (שישי) היא נזקקה ל-10 דקות של טירוף כדי לצלוח את חצי גמר הפיינל פור, ולעלות לגמר לראשונה משנת 2017. היוונים ירדו למחצית מול מונאקו בפיגור 41:29, התקשו מאוד בהתקפה ונראו לחוצים וכבדים - אבל יצאו מחדר ההלבשה כמו מלוע של תותח, רצו 2:27 מדהים ברבע השלישי, ועלו ליתרון דו ספרתי שנשמר עד הסיום.

"זה ללא ספק היה הרבע ההגנתי הכי טוב שלנו העונה", התגאה המאמן יורגוס ברצוקאס אחרי הניצחון 62:76. "ברור שזה היה הרגע המכריע של המשחק. במחצית שוחחתי עם השחקנים ברוגע. הזכרתי להם שהחטאנו 0 זריקות - 2-3 מהן היו לייאפים קלים וכמה היו שלשות חופשיות. אמרתי להם שבמחצית השנייה נקלע את הזריקות הללו. וכך היה".

ההתרסקות של מונאקו ברבע השלישי תיכנס לדפי ההיסטוריה. שתי הנקודות שקלעו ברבע המדובר הן שיא שלילי בפיינל פור, ושיא שלילי לקבוצה כלשהי ביורוליג העונה. את הרבע הזה הם סיימו עם 1 מ-7 משתי הנקודות, 0 מ-7 מהשלוש ו-4 איבודים. בנוסף, 62 הנקודות שקלעו הצרפתים הן שיא שלילי לקבוצה כלשהי ביורוליג במשחק שלם בפיינל פור.

"הייתה תחושה כאילו שמדובר במשחק 2K. כאילו מישהו שינה את ההגדרות במחצית, והכל פתאום התהפך לטובתו בלי שום סיבה. זה היה מטורף", הודה שאקיל מקיסיק.

אלפא דיאלו, מונאקו, לצד סשה וזנקוב, אולימפיאקוס. רויטרס
10 דקות של טירוף. וזנקוב חוגג, דיאלו מיואש/רויטרס

בצד השני, מונאקו מלקקת את הפצעים, ולמרות שעצם העפלתה למעמד חצי הגמר לראשונה בתולדותיה הייתה בגדר הישג, הוא הסתיים עם תחושות קשות. מייק ג'יימס ביקר את חבריו לקבוצה, ונראה מסתודד עם עוזר המאמן מאנו מארקושווילי לקראת הסיום ומנהל איתו ויכוח.

"דיברנו על איך הגיוני שאנחנו יוצאים ככה למחצית שנייה של משחק גדול", גילה ג'יימס על מה הייתה השיחה הערה, ולא היסס לבקר את חבריו לקבוצה. "הייתי שמח אם הייתי מקבל כמה כדורים בפתיחת הרבע השלישי הזה, כי אני מחשיב את עצמי בתור הכוכב והשחקן הוותיק של הקבוצה הזאת. אני מרגיש טוב יותר להתחיל משחקים ומחציות עם הכדור בידיים שלי, זה מכניס אותי לקצב. ולא עשינו את זה", אמר. "אמרתי לעוזר המאמן מה דעתי, והוא אמר מה דעתו. מפה אנחנו ממשיכים הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully