וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקאזט השתווה לאמבפה, ליון ניצחה 1:3 את מונאקו

הקפטן כבש את שערו ה-26 העונה בצרפת והצטרף לחלוץ בפסגת מלכי השערים. קאקרה ושרקי הוסיפו ומחקו יתרון של בן יידר בדרך להשאיר סיכוי לאירופה בעונה הבאה

תיקתקנו, 19.5/ספורט1

המחזור ה-36 בליגה הצרפתית יצא לדרך הערב (שישי) עם המשחק בין שתי האימפריות לשעבר של הכדורגל הצרפתי, כשליון גברה 1:3 על מונאקו והשאירה לעצמה סיכוי לסיים עם כרטיס לאירופה בעונה הבאה.

זה התחיל רע מאוד עבור האריות שראו את אנתוני לופס שוגה עם הכשלה ברחבה, ו-וויסאם בן יידר ניגש לנקודה הלבנה וכבש (2) כבר בשלב מוקדם של המשחק את ה-0:1 של האורחת. היתרון של הקבוצה מהנסיכות החזיק 37 דקות עד שאלכסנדר לקאזט כבש את שערו ה-6 בשלושת המשחקים האחרונים וה-26 העונה בליגה בשוויון עם קיליאן אמבפה, והשווה את התוצאה לפני הירידה למחצית. בדקה ה-57 המהפך הושלם כשמקסנס קאקרה בעט כדור חזק לחיבורים והעלה את ליון ל-1:2.

דווקא בדקות של לחץ מצדה של מונאקו, ריאן שרקי עם פעולה נהדרת בצד ימין של הרחבה השתחרר למצב בעיטה ובעט לקורה ופנימה (78) בדרך ל-1:3 ושלוש נקודות חשובות שקרבו את המארחת לכדי נקודה, עם משחק עודף, מליל החמישית בקרב על הכרטיס לקונפרנס ליג בעונה הבאה. האורחת מהנסיכות איבדה סופית את סיכוייה להעפיל למוקדמות ליגת האלופות ותנסה לשמור על המקום לליגה האירופית בעונה הבאה.

עוד בכדורגל עולמי

אלכסנדר לקאזט ליון. GettyImages
השתווה לאמבפה במלכות השערים בצרפת. לקאזט/GettyImages

משחקי יום שבת בליגה הצרפתית

נאנט - מונפלייה (18:00)
ליל - מארסיי (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully