וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ווסטהאם הגנו בגופם על האוהדים והמשפחות שהותקפו ביציע

עודכן לאחרונה: 20.5.2023 / 18:50

מהומת ענק פרצה מיד לאחר הניצחון בהולנד על אלקמאר, כאשר חברי האולטראס המקומי הצליחו להגיע ליציע של האנגלים. צפו בתמונות הלא פשוטות

תקציר: אלקמאר - ווסטהאם 1:0/ספורט1

יותר מדי משחקים מופסקים ואפילו מתפוצצים בתקופה האחרונה בליגה ההולנדית. חפצים שמושלכים לעבר השחקנים מהיציעים ומופע פירוטכניקה שמאלצים את השופטים להוריד את השחקנים לחדרי ההלבשה לצערנו הפכו כמעט לעניין שבשגרה, אבל אתמול (חמישי) נחצה קו נוסף ועוד במסגרת אירופית.

אלקמאר אירחה את ווסטהאם לגומלין חצי גמר הקונפרנס ליג ונכנעה 1:0 משער בדקה ה-90+4 שהדיח אותה סופית אחרי שנכנעה גם בלונדון 2:1 בשבוע שעבר, אבל מה שיזכרו מהגומלין בין השתיים זה את האלימות הקשה ביום המשחק, כאשר אוהדי אלקמאר ניסו לפגוע ביציע אוהדי האורחת שבתוכו ישבו גם משפחות שחקני ווסטהאם.

שחקני ווסטהאם מתעמתים עם האוהדים ההולנדים

האולטראס ניסה לפרוץ ליציע, האוהדים האנגלים נלחמו

חברי ארגון האולטראס של אלקמאר הצליחו להגיע אל יציע אוהדי ווסטהאם ושם פרצה מהומת ענק, אליה גם נקלעו מספר שחקני ווסטהאם שהגיעו למקום כדי לנסות להגן על משפחותיהם. האירוע נמשך מספר דקות והסתיים ללא נפגעים, אבל עם מספר עצורים הולנדים.

"המשפחה שלי הייתה ביציע, אבל רחוקים מהאירוע", אמר דקלאן רייס, "כמובן שדאגתי להם וכך גם כולנו למשפחות שלנו. אין דבר יותר חשוב מהביטחון ומהאבטחה באירועים מהסוג הזה. לשמחתי הם הצליחו לעצור אותם בסוף, זה היה מדאיג".

המנג'ר דייויד מויס גם נשאל על כך ששחקניו נקלעו לאירוע והבהיר: "הכל קרה ליד האיזור של משפחות השחקנים, לכן גם השחקנים שלי היו שם. זו אולי גם הייתה הסיבה לכל האירוע ואחרת לא היה קורה, אבל אני לא רוצה לדבר על זה יותר מדי. אנחנו לא חיפשנו צרות ואני מקווה שאופ"א תטפל בזה".

אחד מאוהדי ווסטהאם, המכונה "Knollsy", כבר הפך לגיבור באנגליה, אחרי שעמד בראש המדרגות ועצר נחיל של אוהדים הולנדיים, "כמו בסצינה ממשחקי הכס", יחד עם אדם נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully