וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על ספידי: הפועל ירושלים עלתה ל-0:1 בסדרה על בני הרצליה

דז'יקיץ' חזר לקווים רגע לפני המשחק וראה את סמית' קולע 18 נקודות בריצת 0:20 ברבע השני, שהעניקה לאדומים 70:81 בפתיחת סדרת רבע הגמר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.5/ספורט1

ימים מטלטלים עברו על הפועל ירושלים. הגמר האירופי השני בתולדות המועדון הסתיים בהפסד כואב לטלקום בון, בעוד המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' נסע לסרביה כדי להתאבל על מות אימו. עם כל המטען הרגשי הזה פתחה מחזיקת הגביע את סדרת רבע גמר הפלייאוף, והיא עשתה זאת בסטייל עם 70:81 ביתי על בני הרצליה שהעניק לה יתרון 0:1.

דז'יקיץ' שב מבלגרד בדיוק בזמן למשחק, אך ראה דווקא את סגנית האלופה נוטלת את המושכות בפתיחה בהובלת קווינטון הוקר וכריס באב שקבעו יתרון דו ספרתי בחמש הדקות הראשונות. היתרון בשיאו הגיע ל-12 נקודות, ואז הופיע ספידי סמית' עם ריצה שלא ראו הרבה זמן בארנה. הגארד קלע 18 נקודות מתוך 20 בריצת 0:20 של המקומיים, שהפכו ל-30:38 מדהים.

האורחת סירבה להרים ידיים, לא נתנה ליריבתה לברוח ואף איימה לגנוב את יתרון הביתיות. מספר פעולות נהדרות של באב ברבע השלישי העניקו לאורן אהרוני סיכוי של ממש להנחיל לדז'יקיץ' הפסד שני ברציפות בכל המסגרות, אך המארחת התעשתה בזמן ואפילו סיימה את המשחק עם ניצחון בהפרש דו ספרתי.

ספידי סמית' סיים כקלע המוביל של המנצחת עם 20 נקודות, כמעט כולן כאמור בריצה המדהימה ברבע השני. סייע לו זאק הנקינס עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים, בעוד את המפסידה הובילו כריס באב (23 נקודות) ומוריס קמפ עם דאבל דאבל של 19 נקודות ו-11 ריבאונדים.

זאק הנקינס, שחקן הפועל ירושלים. דב הליקמן
ניצחון אחד כבר בכיס. הנקינס/דב הליקמן
ג'וליאן גמבל, שחקן בני הרצליה. דב הליקמן
לא גנבו את הביתיות. גמבל/דב הליקמן

קלעו להפועל ירושלים: ספידי סמית' 20 (5 מ-8 ל-3), זאק הנקינס 15 (7 מ-8 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, ליוואי רנדולף 11 (5 מ-14 מהשדה), עוז בלייזר 9, אור קורנליוס 9, קאדין קרינגטון 7, מארקס מייריס 6, נועם יעקב 2, איתי שגב 2. טי ג'יי קליין שותף (3 דקות) ולא קלע.

קלעו לבני הרצליה: כריס באב 23 (7 מ-17 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, מוריס קמפ 19 ו-11 ריבאונדים, קווינטון הוקר 13, ג'וליאן גמבל 8 (2 מ-9 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, רוברט קרבר 4, עודד ברנדוויין 3. אלון מיכאלי וגיא ארטמן (18 שניות כל אחד) שותפו ולא קלעו.

שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית'. דב הליקמן
חוזרים לעניינים. סמית'/דב הליקמן
מאמן הפועל ירושלים אלכסדר דז'יקיץ' עם זופר אבדיה. דב הליקמן
הגיע לאולם זמן קצר לפני הפתיחה. דז'יקיץ' עם זופר אבדיה/דב הליקמן
שחקני בני הרצליה ג'וליאן גמבל, קווינטון הוקר. דב הליקמן
הרצליה פתחה היטב. הוקר וגמבל/דב הליקמן

עוד בכדורסל

מהלך המשחק

רבע 1: הרצליה עלתה ל-0:5, דז'יקיץ' הגיב עם פסק זמן אחרי 2:30 דקות בלבד, אך זה לא ממש עזר - כריס באב המצוין וקווינטון הוקר הפכו את זה ל-4:15 אחרי 4:30 דקות. זאק הנקינס צימק ל-15:10, אך עוז בלייזר ביצע עבירה בלתי ספורטיבית, הוקר צלף שלשה ובסיום הרבע הראשון עמד היתרון ההרצלייני על 14:22.

מארקס מייריס, שחקן הפועל ירושלים. דב הליקמן
ירושלים מסירה חלודה. מייריס/דב הליקמן
קווינטון הוקר, שחקן בני הרצליה. דב הליקמן
פתיחה מפתיעה של סגנית האלופה. הוקר/דב הליקמן

רבע 2: מוריס קמפ שוב קבע יתרון 11, אך הפער חזר להיות חד ספרתי מהר מאוד כשהנקינס הקטין ל-25:18 עם שני סלים רצופים. הרצליה לא איפשרה לירושלים לייצר ריצה ושלשה של רוברט קרטר קבעה הפרש שיא חדש - 18:30. דווקא אז התעורר ספידי סמית', שהתפוצץ עם 18 נקודות מתוך ריצת 0:20 שקבעה מהפך ויתרון 30:38. הרצליה התאוששה עם שש נקודות עד המחצית, כשביניהן סמית' מוסיף שני אסיסטים לרזומה. במחצית הוליכה ירושלים 36:42.

ספידי סמית', שחקן הפועל ירושלים. דב הליקמן
סחב את ירושלים על הגב. סמית'/דב הליקמן
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני עם כריס באב. דב הליקמן
עדיין בתמונה. אהרוני ובאב/דב הליקמן

רבע 3: אור קורנליוס קבע יתרון דו ספרתי, סמית' שמר עליו עם אסיסט נהדר למארקס מייריס שהתעופף לדאנק וקבע 38:48. הרצליה חזרה לתמונה, ושלשה של באב הקטינה ל-50:45 בלבד. באב שוב העניש מרחוק, אך קאדין קרינגטון צלף מאותו הטווח וקבע 50:58. ג'וליאן גמבל ובאב הקטינו ל-55:60 ירושלמי בתום הרבע.

שחקן בני הרצליה עודד ברנדוויין מול שחקן הפועל ירושלים קאדין קרינגטון. דב הליקמן
הרצליה עצרה את כדור השלג. ברנדוויין מול קרינגטון/דב הליקמן
נועם יעקב, שחקן הפועל ירושלים. דב הליקמן
ירושלים שמרה על הבית. יעקב/דב הליקמן
עוז בלייזר, שחקן הפועל ירושלים. דב הליקמן
הפעולות שלו סגרו סיפור. בלייזר/דב הליקמן

רבע 4: עודד ברנדוויין מצא את קמפ עם אסיסט מבריק, חברו הקטין ל-63:57. הנקודות הראשונות של נועם יעקב החזירו את היתרון הדו ספרתי, אך התשובה הגיעה מיד עם חמש נקודות רצופות שהקטינו ל-67:62. הנקינס הגדיל לשמונה הפרש עם אלי הופ, הרצליה צימקה עם שלוש קליעות עונשין. סמית' התעורר בזמן עם נקודות ראשונות במחצית השנייה, עוז בלייזר סגר סיפור עם שש הנקודות האחרונות וירושלים חגגה 70:81 בפתיחת הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully