וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונזי קולסון חתם לשנתיים נוספות במכבי תל אביב: "הוא אדיר בשבילנו"

18.5.2023 / 14:58

הפורוורד שרשם עונת בכורה מוצלחת ימשיך בצהוב לפחות עד קיץ 2025. קטש: "הוא עשה את אחת מעונות הרוקי המרשימות שאני זוכר". מצטרף בכך לבולדווין, בראון וסורקין שהאריכו גם את חוזיהם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 18.5/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה לשמור על השלד של הסגל שלה מהעונה הנוכחית והיום (חמישי) הקבוצה הודיעה על החתמתו לשנתיים נוספות של בונזי קולסון. הפורוורד שהצטרף רק בקיץ החולף לצהובים, השתלב היטב בקבוצה והיה חלק מרכזי בקבוצה שהיתה רחוקה ניצחון אחד מהעפלה לפיינל פור של היורוליג. קולסון הוא הרביעי שמאריך את חוזהו בקבוצה אחרי ווייד בולדווין, לורנזו בראון ורומן סורקין, כאשר גם ג'ון דיברתולומאו סיכם וצפוי להמשיך לעונה נוספת.

"בונזי מבחינתי עשה את אחת מעונות הרוקי המרשימות שאני זוכר", אמר המאמן עודד קטש לאתר הרשמי. "הוא אדיר בשבילנו. הוא מביא לנו הרבה מאוד אנרגיות, הוא מגוון, יכול לשחק בכמה עמדות. אין לי ספק שהוא רק יילך וישתפר ככל שהזמן יעבור. אין ספק שזו החתמה איכותית מאוד. מעבר לזה, זה להשאיר את הבסיס עם המשכיות ואיכות. כולם מתים על בונזי".

בונזי קולסון מכבי תל אביב. דני מרון
לא הולך לשום מקום. בונזי קולסון/דני מרון

"אני שמח שבונזי ממשיך איתנו", סיפר המנהל הספורטיבי הנכנס אבי אבן, והתייחס לשיקולים בהארכת החוזה: "הוא נכנס למערכת שלנו במכבי בצורה חלקה וטבעית. מעבר ליכולות המקצועיות הברורות שלו, בונזי מביא לב ונשמה למגרש. הוא תמיד All-In וזה בדיוק ה-DNA המכביסטי שאנחנו מחפשים".

קולסון אמר אחרי החתימה: "אני בהחלט נרגש, זאת ברכה שאני יכול להאריך את החוזה כאן. אני מתרגש לגשת לעבודה. זאת העונה הראשונה שלי ביורוליג. אני מנסה להמשיך לצמוח, ללמוד, להסתגל ובתקווה להוסיף כמה דגלים של תארים להיכל. זה בהחלט מועדון מיוחד. אם אתה לא חלק מזה, קשה להבין את האהבה שהאוהדים מעניקים לך. בכל משחק האווירה לא תיאמן והם נותנים לנו אנרגיות. אני חושב שיש לי קשר מיוחד עם האוהדים. כיף לשחק כאן ואני רוצה להמשיך לעבוד ולעשות את מה שאני עושה".

קולסון קלע בספרות כפולות 19 פעמים בעונה הסדירה ביורוליג (29 נק' מול פנאתינייקוס) וסיים עם 9.8 נק' ו-5.2 ריב' את סדרת הפלייאוף מול מונאקו. הוא רשם ממוצעים של 10.7 נקודות למשחק בסך הכול ביורוליג ו-9.5 בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully