וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה וריאל מדריד עם שחזור מרתק, מונאקו תפתיע את אולימפיאקוס?

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 19:44

פיינל פור היורוליג: הקטלאנים ינסו לנקום בבלאנקוס שניצחה אותם באותו שלב בעונה שעברה, יאבוסלה, דק ופוארייה ייעדרו. אחרי שהדיחו את מכבי תל אביב, הצרפתים ינסו להדיח את הקבוצה שגברה עליהם בהצלבה בעונה שעברה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.5/ספורט1

עונת היורוליג מגיעה לשיאה ביום שישי עם הפיינל פור הגדול שייערך בז'לגיריו ארנה שבקובנה. אולימפיאקוס מוליכת העונה הסדירה תפגוש במשחק הראשון את מונאקו שהדיחה את מכבי תל אביב ולאחר מכן ייערך הקלאסיקו הגדול בין ברצלונה לריאל מדריד.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה מול סרחיו יוי שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
גם ביום שישי הם יילחמו. יוי ומירוטיץ'/GettyImages, Sonia Canada

ברצלונה - ריאל מדריד (21:00)

כשברצלונה וריאל מדריד נפגשות זה תמיד מעניין, בכל ענף, בטח כשזה קורה בפיינל פור של היורוליג במשחק של להיות או לחדול. המשחק הזה מהווה שחזור מדויק למפגש הקלאסיקו בשנה שעברה, אז ריאל מדריד ניצחה 83:86 בתום משחק צמוד מאוד בדרך לגמר, שם היא הפסידה על חודה של נקודה לאנאדולו אפס. אלא שהפעם לברצלונה יהיו כמה יתרונות מובהקים לעומת העונה שעברה. ראשית, הקבוצה תהנה מאווירה ביתית בקובנה בעיקר בגלל העובדה שהמאמן שלה הוא אליל של המועדון הזה (שאראס). שנית, ברצלונה הדיחה את אותה ז'לגיריס בסוויפ בסיבוב הקודם ונהנתה ממנוחה ארוכה, בעוד שריאל מדריד נשחקה במשך 5 משחקים ומהפך אדיר מול פרטיזן בלגרד אחרי פיגור 2:0 בסדרה.

הסדרה מול פרטיזן עלתה ביוקר לריאל, שאיבדה את גבי דק בשל פציעה וגם גרשון יאבוסלה בגלל הרחקה. מעבר לשני הפורוורדים הפותחים שלה, גם ונסן פוארייה פצוע וזה מותיר את וולטר טבארס כסנטר היחיד בסגל של ריאל. בברצלונה יאן וסלי כשיר, אבל קורי היגינס הרכז האמריקאי המצוין עדיין פצוע וייעדר. שתי הקבוצות נפגשו כבר חמש פעמים העונה כשברצלונה ניצחה שלוש פעמים וריאל מדריד ניצחה פעמיים. מה יהיה הפעם?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סשה וזנקוב, אולימפיאקוס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
האיש שמונאקו תהיה חייבת לעצור כדי לנצח את אולימפיאקוס. וזנקוב/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אולימפיאקוס - מונאקו (18:00)

שתי הקבוצות נאלצו לעבוד קשה מאוד כדי להגיע למעמד הנכסף הזה. אולימפיאקוס, שמחפשת זכייה רביעית בתולדותיה באליפות אירופה, התגברה על פנרבחצ'ה רק לאחר חמישה משחקים וסדרה מתישה שהסתיימה עם 72:84 ביתי. מונאקו איבדה את הביתיות מול מכבי תל אביב, אך כמו שכולנו זוכרים ניצחה בהיכל והדיחה את הצהובים עם ניצחון ביתי במשחק מספר 5 המכריע. באולימפיאקוס מקווים שקוסטאס סלוקאס ימשיך ביכולת הנהדרת שלו, כאשר נגד פנרבחצ'ה הוא רשם ממוצעים של 14.6 נקודות ב-60.5 אחוז מהשדה.

מונאקו תהיה חייבת גם להגביל את סשה וזנקוב ה-MVP, שקלע לפחות 17 נקודות בארבעה מתוך חמשת המשחקים מול פנר. שתי הקבוצות הללו נפגשו גם בפלייאוף של העונה שעברה וגם אז היוונים העפילו רק אחרי סדרה של חמישה משחקים. אם יש משהו שצריך להדאיג את היוונים זה ששני המפגשים בעונה הסדירה הוכרעו לטובת הצרפתים, כולל 76:81 מרשים באולם השלום והאחווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully