וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבצורת של מילאן בדרבי נמשכה: "לא היינו מספיק מסוכנים"

הרוסונרי קבעו שיא מועדון עם משחק רביעי ברציפות ללא שער זכות מול אינטר. מאלדיני אחרי ההדחה: "כל המסע שלנו באלופות היה לא צפוי"

תקציר: ספציה - מילאן 0:2/ספורט1

חלומותיה של מילאן על קאמבק גדול בדרך לגמר ליגת האלופות נמוגו הערב (שלישי), כשהרוסונרי הפסידו לאינטר 1:0 בגומלין (3:0 בסיכום המשחקים). היתה זו הפעם הרביעית ברציפות ששחקניו של סטפנו פיולי לא מצליחים למצוא את הרשת מול היריבה העירונית, לראשונה בתולדות הדרבי ההיסטורי, וכעת כל שנותר להם הוא לנסות להשתחל לטופ 4 בסריה A כדי להשיג את הכרטיס לליגת האלופות גם בעונה הבאה.

"השחקנים נתנו הכל בשני המפגשים", סיכם סטפנו פיולי. "לאינטר הגיע לנצח, ואנחנו מברכים אותם. זו אכזבה גדולה, היה לנו מסע נהדר, רצינו להגיע לגמר והיו לנו כמה הזדמנויות טובות במחצית הראשונה. אולי אם היינו כובשים, זה היה סיפור אחר. כעת נצטרך לסיים כמו שצריך את הליגה. לא הצלחנו להיות מספיק מסוכנים".

עוד בכדורגל העולמי

פאולו מאלדיני, המנהל הספורטיבי של מילאן: "עשינו הישג נהדר שלא היה צפוי. כמובן שלהפסיד לאינטר זה כואב הרבה יותר מאשר היה אם היינו מודחים ליריבה אחרת, אבל צריך לזכור שכל המסע שלנו בליגת האלופות היה מאוד לא צפוי. המשחק היום כבר היה יותר טוב לעומת הקודמים נגד אינטר, אבל זה לא הספיק לנו אחרי מה שקרה בשבוע שעבר".

מאלדיני אישר פעם נוספת שרפאל לאאו על סף הארכת חוזהו וגם הזכיר שמילאן עדיין מתמודדת על המקום בליגת האלופות בעונה הבאה: "העונה הזו ממש לא נגמרה עבורנו, אנחנו צריכים לסיים בין ארבע הראשונות. אם נעמוד במשימה, זו תהיה עונה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully