וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היליארד כיכב, מכבי תל אביב ניצחה 77:86 את הפועל באר שבע בפתיחת הפלייאוף

עודכן לאחרונה: 17.5.2023 / 20:28

הגארד שהחליף את בולדווין בחמישייה התעלה ברבע הרביעי ו-17 נקודות שלו הוליכו את הצהובים ל-0:1 קשה מהצפוי. 14 לבראון. וויטינגטון ואפיאני כיכבו מנגד

זה לא היה פשוט והיו גם רגעי מתח ברבע הרביעי אבל מכבי תל אביב ניצחה 77:86 את הפועל באר שבע הערב (רביעי) ועלתה ל-0:1 בפתיחת רבע גמר הפלייאוף בליגת העל. דארן היליארד קיבל בחמישייה את המקום של בולדווין הפצוע והגארד הוליך את הצהובים לניצחון עם משחקו הטוב ביותר מאז הגיע, כולל שלשות קלאץ' ברבע האחרון שבו האורחים הצליחו לצמק עד ל-72:69. אלא ששלשה גדולה של היליארד הריצה את הצהובים שוב ליתרון גדול ממנו האורחים לא היו יכולים לחזור.

היליארד תפר חמש שלשות במשחק הזה וסיים עם 17 נקודות ובעיקר סיפק הרבה חומר למחשבה לעודד קטש. לורנזו בראון, שאכזב מאוד מול מונאקו, הוסיף 14 נקודות, 5 אסיסטים וגם 5 איבודים ושוב לא היה במיטבו. פויתרס וסורקין קלעו 10 נקודות לצהובים, שינסו לסיים את הסדרה הזו כמה שיותר מהר עם בולדווין, שצפוי לחזור בהמשך. מנגד, דייויד אפיאני להט עם 23 נקודות וגם וויטינגטון צלף 16. קולשוב הוסיף 11 אבל שבת במחצית השנייה ועם שני שחקנים בלבד היה קשה לאדומים לעמוד בקצב של היריבה שלהם.

לורנזו בראון מכבי תל אביב. לירון מולדובן
ניצחון קשה. לורנזו בראון/לירון מולדובן

עוד בכדורסל

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה את המשחק הזה עם 0:5 מהיר, אבל האורחים הגיבו עם ריצת 0:11 מרשימה בתוך 3 דקות ובראשותו של דייויד אפיאני המצוין. קטש לקח פסק זמן, מכבי תל אביב הגיבה עם שלשה של היליארד ודאנק של פויתרס השלים ריצת 0:7 נגדית והחזיר את היתרון לצהובים. באר שבע הפציצה משלוש אבל החטיאה וסל של מנקו קבע 15:19 לצהובים בסוף הרבע הראשון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דארן היליארד מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע. לירון מולדובן
תפס את המקום של בולדווין בחמישייה וכיכב. היליארד/לירון מולדובן

רבע 2

באר שבע נהנתה מיכולת טובה של קולשוב שקלע מכל טווח ועלה ל-10 נקודות מהירות, אבל היליארד הרגיע עם נקודות עונשין ושלשה שקבעה 22:30 למארחים. אפיאני תפר שלשה מנגד, אבל מכבי תל אביב ברחה בזכות התעוררות של רומן סורקין שחגג בצבע וקבע 28:36. מכבי תל אביב כבר ברחה לדו ספרתי עם סל נוסף של סורקין אחרי אסיסט יפה של פניני. אפיאני צלף שלשה מנגד, אבל מהלך סל ועבירה של יפתח זיו קבע: 34:43 לצהובים בהפסקה.

רומן סורקין מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע. לירון מולדובן
אפקטיבי מאוד בצבע, כרגיל. סורקין/לירון מולדובן

רבע 3

באר שבע נכנסה לעניינים בפתיחת הרבע השלישי עם שלשה של וויטינגטון, אבל בראון וקולסון עם סל ראשון מאז תחילת המשחק שמרו את הצהובים ביתרון קטן. וויטינגטון קלע עוד סל מחצי מרחק אבל סלים של מרטין וזיו הריצו את המארחים ליתרון דו ספרתי של 47:57. באר שבע לא ויתרה. חואקין שוכמן קלע שלשה מהפינה והרבע השלישי הסתיים ב-54:61 למכבי תל אביב. גמור? ממש לא. בן מור חדר לצבע וקלע ואז וויטינגטון צלף שלשה גדולה שקבעה 69:72 בלבד למארחת כשנותרו 4:18 דקות לסיום.

אלכס פויתרס מכבי תל אביב. לירון מולדובן
נכנס לעניינים. אלכס פויתרס/לירון מולדובן

רבע 4

הרבע הרביעי החל בסימן ניסיונות הקאמבק של באר שבע כשאפיאני המצוין ושוכמן צלפו שתי שלשות רצופות. מנגד הצהובים הלכו על פויתרס שהיה יעיל מאוד בצבע והחזיק את הצהובים ביתרון קטן. באר שבע קיזזה עד 60:64, אבל היליארד קלע שלשה ולאחר מכן דיברתולומאו הוסיף עוד אחת כדי לקבוע 64:72 לצהובים כשנותרו קצת יותר מחמש דקות לסיום המשחק. שלשה ענקית של וויטינגטון קבעה 69:72 בלבד והלחיצה את הצהובים, אבל היליארד הרגיע עם שלשה בצד השני ובראון הרחיק את המארחים ליתרון 8. באר שבע נשברה לגמרי, ג'רל מרטין קבע יתרון דו ספרתי ובסיום: 77:86 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully