וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי באטלר: "זו השנה שלנו, יש לנו מספיק כדי לנצח את בוסטון"

כוכב ההיט אופטימי לקראת פתיחת סדרת גמר המזרח: "אוהב את הסיכויים שלנו". ג'יילן בראון פרגן: "יש במיאמי סיפור מדהים"

ג'ייסון טייטום חוגג את ההצגה במשחק 7 מול פילדלפיה/מתוך אתר ה-NBA

סדרת גמר המזרח תצא לדרך בלילה שבין רביעי לחמישי (3:30), כשבוסטון תארח את מיאמי המפתיעה. לאחר שהביסו את פילדלפיה במשחק 7, הסלטיקס מתייצבים כפייבוריטים ברורים - גם לפי הפרשנים, גם לפי סוכנויות ההימורים - אך כולם זוכרים מה קרה לקבוצות הקודמות שהיו פייבוריטיות מול ההיט.

"זו השנה שלנו", אמר ג'ימי באטלר, שהדיח את מילווקי בסיבוב הראשון ואת ניו יורק בסיבוב השני, עם 31.1 נקודות (52.7 אחוז מהשדה), 6.6 ריבאונדים ו-5.4 אסיסטים למשחק עד כה בפלייאוף. "נעשה במשחק הראשון את מה שאנחנו אמורים לעשות, ונהיה הקבוצה הראשונה שמגיעה לארבעה ניצחונות. יש לנו מספיק. החבר'ה משחקים מדהים. אני אוהב את הסיכויים שלנו".

כוכב ההיט נתן כבוד ליריבה שהכניעה אותו בגמר המזרח אשתקד והוסיף: "אם אי פעם היינו זקוקים ליכולת מושלמת, אפילו שאין דבר כזה, זה כאן - נצטרך להיות הכי קרובים שיש למושלמים".

ג'ימי באטלר, שחקן מיאמי היט חוגג. רויטרס
ביטחון אף פעם לא היה חסר לו. באטלר/רויטרס

עוד ב-NBA

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מנגד, ג'ו מזאולה סיפר שבכוונתו להמשיך עם רוברט וויליאמס בחמישייה, כשם שעשה בסוף הסדרה מול פילדלפיה. "זו לא אותה קבוצה כמו בעונה שעברה", אמר ג'יילן בראון. "ג'ימי עדיין ג'ימי וספולסטרה עדיין ספולסטרה, אבל צריך לשים לב לכולם - קווין לאב, וגם לחלק מהחבר'ה החדשים. יש שם סיפור מדהים. הם הגיעו מהפליי-אין ואז דרסו את הפלייאוף. נצטרך לתת את הטון עם האנרגיות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully