וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרבו לשחק עם צבעי הגאווה והוצאו מההרכבים של טולוז ונאנט

חמישה שחקנים מזוכת הגביע הצרפתי וחלוץ האורחת הודיעו לקבוצות שהם לא מוכנים להשתתף בקמפיין הליגה נגד הומופוביה. שריקת הפתיחה נדחתה בשעה וחצי בעקבות אירוע אבטחה עם חפץ חשוד ביציע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.5/ספורט1

לפני קצת יותר משבועיים, טולוז ונאנט נפגשו בגמר הגביע הצרפתי, כשהראשונה הביסה 1:5 את קבוצת התחתית וזכתה להניף את הגביע בפעם הראשונה בתולדות המועדון. הערב (ראשון) השתיים צפויות להיפגש במסגרת המחזור ה-35, כשנאנט במצב מסובך ביותר בתחתית ועשויה לרדת לליגת הצרפתית השנייה בתום העונה אם לא תצליח להמריא במחזורים שנותרו לה.

מעבר לקרבות התחתית והמאצ'אפ החוזר בין השתיים, עוד לפני שריקת הפתיחה שנדחתה בשעה וחצי בעקבות חפץ חשוד ביציע החוץ של האורחת מנאנט עד שכוחות האבטחה טיפלו באירוע, החלו דיווחים לזרום מאתמול לגבי אי-השתתפותם של שחקנים משתי הקבוצות אשר סרבו להשתתף בקמפיין הליגה במלחמה נגד הומופוביה בצרפת.

עוד בכדורגל עולמי

מוסטאפה מוחמד נאנט. GettyImages
לא הצטרף לקבוצה בעקבות הסירוב להשתתף בקמפיין. מוחמד/GettyImages

אחרי שחמישה משחקני טולוז - זקאריה אבוחלאל, מוסא דיארה, פארס שאיבי, לוגאן קוסטה וסעיד חאמוליץ' - היו השמות עליהם דיווחו בתקשורת הצרפתית, כעת גם מוסטאפה מוחמד, חלוצה של נאנט, סרב ללבוש את המדים המעוטרים במספרי השחקנים על הגב בצבעי הגאווה, והודיע שלא יטול חלק בקמפיין מסיבות אישיות. מתוך כלל השחקנים שמחאו, 4 מחוץ לסגל ושניים על הספסל של טולוז - שאיבי וקוסטה.

לפי התקשורת בצרפת, כל השחקנים שהודיעו כי לא יהיו מוכנים ללבוש את המדים עם צבעי הגאווה לא יוכלו לקחת חלק במחזור הנוכחי, כאשר נאנט עוד נלחמת על חייה במשחק קריטי עבורה, במיוחד אחרי שבקבוצה נפרדו מאנטואן קומבוארה לאחר שצבר עם המועדון 4 נקודות מ-33 אחרונות וירד מתחת לקו האדום.

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים שער של פביאן רואיס. רויטרס
קמפיין נגד ההומופוביה של הליגה הצרפתית. שחקני פ.ס.ז' עם החולצות/רויטרס

מועד שריקת הפתיחה למשחק נדחה בשעה וחצי מהשעה המתכוננת שהיא 16:00, כאשר האירוע הסתיים ללא נפגעים בטיפול המשטרה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully