וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ארגנטינאים על הכוונת: המועמדים של פוצ'טינו לחיזוק צ'לסי

ב"דיילי מייל" טוענים שהמנג'ר הבא של הבלוז מעוניין בלאוטרו ואמיליאנו מרטינס, מקאליסטר וגם רייס. מאונט יישאר?

תקציר: צ'לסי - נוטינגהאם פורסט 2:2/ספורט1

אחרי שסיכמה עם מאוריסיו פוצ'טינו לעונה הבאה, צ'לסי מתכוונת להסתער על חלון ההעברות גם בקיץ הקרוב ולפי דיווח ב"דייל מייל" יש כבר מועמדים לחיזוק עמדות השוער, הקישור וההתקפה. שלא במפתיע, לאור מוצאו של המאמן המיועד, שחקנים ארגנטינאים עלו על הכוונת.

בעיתון הבריטי נכתב כי לאוטרו מרטינס הוא המבוקש העיקרי לחלק הקדמי, לצד ויקטור אוסימן, כשלגבי הניגרי מסתמן שיהיה קשה יותר להוציא אותו מנאפולי. כזכור, כריסטופר אנקונקו מר.ב. לייפציג אמור להצטרף אחרי שסיכם על כך לפני מספר חודשים.

עוד אלוף עולם שמועמד לצ'לסי הוא אלכסיס מקאליסטר, שבכלל זוכה להתעניינות מלא מעט קבוצות צמרת בפרמיירליג, ביניהן ליברפול. בנוסף לקשר ברייטון, פוצ'טינו היה רוצה לצרף את האנגלי הבינלאומי דקלאן רייס מווסטהאם. בין הקורות, הבלוז חושבים על אמיליאנו מרטינס כאפשרות.

אמיליאנו מרטינס שוער אסטון וילה חוגג. Shaun Botterill, GettyImages
יעמוד בשער של צ'לסי בעונה הבאה? אמיליאנו מרטינס/GettyImages, Shaun Botterill

עוד כדורגל עולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מעבר לכך, ב"דיילי מייל" נטען כי פוצ'טינו ינסה לשכנע את מייסון מאונט להישאר. לקשר ההתקפי נותרה שנה אחת בחוזהו וטרם הושגו הבנות עמו לגבי הארכה, כשליברפול הוזכרה כמי שעשויה לקלוט אותו במקרה שלא ימשיך בסטמפורד ברידג'. בנוסף, המנג'ר בן ה-51 צפוי לשוחח עם רומלו לוקאקו לפני שיקבל החלטה לגבי החלוץ הבלגי שישוב מהשאלה לאינטר, כאשר בצ'לסי יצטרכו גם למכור שחקנים על מנת לאזן את החשבונות אחרי שהוציאו סכומי עתק בשני חלונות ההעברות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully