וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון למשבר? שיחת האיפוס של אוהדי מילאן לשחקנים אחרי ההפסד

המראות עוררו חשש לאיומים מצד האולטראס, שמיהרו לסביר כי רק ניסו להזריק מוטיבציה בתום ה-2:0 אצל ספציה, בתקווה להימנע מכישלון בהעפלה לאירופה

תקציר: ספציה - מילאן 0:2/ספורט1

עונה אחרי שהחזירה לעצמה את אליפות איטליה, מילאן עלולה להישאר מחוץ לליגת האלופות ואולי אפילו לא תשחק במפעל אירופי בעונה הבאה, בעקבות משבר שאליו נקלעה בתזמון הכי גרוע בעונה. אתמול (שבת) הרוסונרי הפסידו 2:0 אצל ספציה הקטנה, שניצלה לפחות זמנית מירידת ליגה בזכות הניצחון. בסיום היו תמונות נדירות, כאשר השחקנים והמאמן סטפנו פיולי התקבצו מול היציע בו ישבו האוהדים שנסעו למשחק החוץ, ונעמדו בשקט בזמן שמנהיגי האולטראס נשאו נאום, כשלא היה ברור אם הקבוצה מפוחדת או שואבת עידוד מהדברים.

"הם דחפו אותנו לתת את המקסימום שלנו", סיפר פיולי לאחר ההפסד. בארגון האוהדים "קורבה סוד" מיהרו להסביר כי לא איימו על שחקני מילאן, אלא עודדו אותם לקראת גומלין חצי גמר ליגת האלופות ביום שלישי הקרוב, בו ינסו האדומים-שחורים למחוק פיגור 2:0 מהמשחק הראשון נגד אינטר. "לפני שנה התאספנו סביב החבורה שלנו כדי לחגוג הישג יוצא דופן. מה שמחכה לנו ביום שלישי אפילו יותר מסובך. עכשיו, יותר מתמיד, בואו נוכיח שאנחנו אנשי מילאן", קראו בארגון לתמיכת האוהדים בדרבי הגורלי.

השיחה בין אוהדי מילאן לשחקנים והמאמן

החזרת 15 הנקודות שקוזזו ליובנטוס החזירה את הגברת הזקנה לרביעייה הראשונה בטבלה על חשבונם של הרוסונרי, שנמצאים במקום החמישי במרחק ארבע נקודות מלאציו הרביעית כשנותרו תשע נקודות בקופה, אך מנגד רומא השישית עשויה להשתוות למילאן אם תנצח את בולוניה היום (19:00, ספורט2).

קבוצתו של פיולי עומדת על שני ניצחונות בלבד משמונה משחקים בכל המסגרות בחודש האחרון, כשמאזן השערים שלה באותם משחקים הוא 7:7. בסיבוב השני המאכזב בסרייה A, מילאן ניצחה רק קבוצה אחת מתוך השבע האחרונות בטבלה (עוד נותרו לה מפגשים עם סמפדוריה וורונה), לעומת חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו מול אותן יריבות בחצי הראשון של העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully