וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרב על ליגת האלופות: אינטר שוב ניצחה, מילאן שוב הפסידה

המגמה נמשכת: מילאן נכנעה 2:0 לספציה מהתחתית וכבר רחוקה 4 נקודות מהטופ-4, אינטר גברה 2:4 על ססואולו (צמד ללוקאקו). 0:1 דרמטי לסלרניטנה על אטאלנטה, סוזה קרוב להבטחת ההישארות

תקציר: אינטר - ססואולו 2:4/ספורט1

המחזור ה-35 בליגה האיטלקית סימן היום (שבת) המשך ישיר לחצי גמר ליגת האלופות שנערך השבוע: אינטר ומילאן נאבקות על הטופ-4 ועל הכרטיס לליגת האלופות, ובועוד הנראזורי שוב מנצחים, הרוסונרי שוב מפסידים ודועכים ברגע האמת. המחזור יצא לדרך אמש (שישי) כאשר לאציו סיימה ב-2:2 דרמטי עם לצ'ה. היום סלרניטנה הפתיעה את אטאלנטה והיא על סף הבטחת ההישארות, בעוד יריבתה מתרחקת מאירופה.

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' לאציו לצד אנטונינו גאלו לצ'ה. GettyImages
דרמה ועוד משחק ללא ניצחון. מילינקוביץ' סאביץ' מול גאלו/GettyImages

לאציו - לצ'ה 2:2

לפני ארבעה מחזורים הנשרים עוד שבשו את התוכניות של נאפולי לחגוג אליפות מוקדמת במיוחד, אך דווקא בפרק הזמן הזה, לאציו הספיקה לרשום 3 הפסדים וניצחון בודד שהורידו אותה למקום השלישי וסיבכו אותה במאבק על הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. מול לצ'ה מהמקום ה-16, מאוריציו סארי לא ציפה להסתבך עד כדי כך, וכשגבריאל סטרפצה (23) החמיץ מהנקודה הלבנה, הוא הרגיש שהדברים הולכים בכיוון שלו. כעבור 11 דקות, צ'ירו אימובילה נהנה מבישול של לואיס אלברטו (34) וכבש את היתרון המבטיח של לאציו. רגע לפני הירידה להפסקה, רמי אודין זיהה הזדמנות להפתיע עם בעיטה מחוץ לרחבה והשווה (45+2). אחרי שהחמיץ מהנקודה הלבנה, סטרפצה החזיר בענק עם בישול לאודין שהשלים צמד (51) והיה בדרך להעניק 3 נקודות חשובות במאבקי התחתית של האורחת. עמוק בתוך תוספת הזמן (90+5) סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' עט על כדור חוזר בתוך הרחבה ונגח פנימה את השוויון הדרמטי שחילק את הנקודות והבטיח שבוע נוסף של לאציו בתוך הרביעייה הראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

צפו בתיקו המרתק של לאציו

תקציר: לאציו - לצ'ה 2:2/ספורט1
פאולו סוזה, מאמן סלרניטנה. Francesco Pecoraro, GettyImages
משאיר את סלרניטנה בליגה. פאולו סוזה/GettyImages, Francesco Pecoraro

סלרניטנה - אטאלנטה 0:1

החבורה של פאולו סוזה עדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה, אך ייתכן שבהמשך הערב זה יהפוך לרשמי לאור פער של 11 נקודות שפתחה מספציה שמתחת לקו האדום בזכות הניצחון הגדול היום בביתה, בזכותו התאוששה מההפסד לאמפולי ביום שני ובמאזנה שני הפסדים בסך הכל ב-13 המשחקים תחת פאולו סוזה. הפעם היא הפתיעה את אטאלנטה השביעית בטבלה הודות לשער של אנטוניו קנדרבה בדקה ה-90+3. זו גם מעין נקמה עבור סלרניטנה, שבסיבוב הראשון נדרסה 8:2 על ידי אטאלנטה שבעקבות ההפסד השני ברציפות נותרה במקום השביעי ומסתבכת במאבק על הכרטיסים לאירופה, בוודאי שבכל הנוגע במאבק על ליגת האלופות.

אוליבייה ז'ירו, חלוצה המאוכזב של מילאן. Gabriele Maltinti, GettyImages
הרוסונרי ינסו להתאושש מההפסד הכואב לאינטר ולהתכונן לגומלין/GettyImages, Gabriele Maltinti

ספציה - מילאן 0:2

שלושה ימים אחרי ההפסד לאינטר בחצי גמר ליגת האלופות, מילאן ממשיכה לאכזב. הערב היא ספגה הפסד כואב, שמרחיק אותה מהטופ-4. ספציה לא ניצחה שמונה משחקים ברציפות בליגה, וקטעה את הרצף דווקא מול האלופה היוצאת, שיודעת שאם לא תצליח לשוב אל בין ארבע הראשונות ולא תצליח להפוך את הקערה על פיה נגד אינטר - המשמעות היא שלא תשתתף בליגת האלופות בעונה הבאה.

מילאן הייתה קרובה לשער יתרון, ואף החלטה מעוררת מחלוקת מנעה ממנה פנדל, אך בסופו של דבר שערים של פז'ימיסלאו וויז'נייבסקי (75) וסלבטורה אספוסיטו (85) הכניעו את פיולי וחניכיו וסיבכו אותם. ספציה מנגד עלתה מעל לקו האדום, וממשיכה לחלום על הינצלות.

צפו בהפסד של מילאן

תקציר: ספציה - מילאן 0:2/ספורט1
שחקני ספציה חוגגים ניצחון. Gabriele Maltinti, GettyImages
שחקני ספציה חוגגים ניצחון/GettyImages, Gabriele Maltinti
רומלו לוקאקו, חלוץ אינטר. Marco Luzzani, GettyImages
צמד חשוב. לוקאקו/GettyImages, Marco Luzzani

אינטר - ססואולו 2:4

הנראזורי הגיעו למשחק על גג העולם אחרי שניצחו 0:2 את יריבה העירונית המושבעת בחצי גמר ליגת האלופות לפני שהם יארחו את מילאן לגומלין כבר ביום שלישי הקרוב, ושמרו על מצב הרוח החיובי עם ניצחון ביתי.

לוקאקו כבש ראשון בדקה ה-41, ובפתיחת המחצית השנייה אינטר כבר עלתה ל-0:3 קל עם שער עצמי של טרסולדי (55) ולאוטרו מרטינס (58). ססואולו הצליחה לצמק משני שערים של מתאוס הנריקה (63) ודווידה פראטסי (77) שהלחיצה את הנראזורי, אבל לוקאקו השלים צמד עם שער מתוק בדקה ה-89.


עבור אינטר זה ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות, והיא יודעת היטב שתוכל להשלים שבוע מושלם אם תעיף את מילאן מליגת האלופות גם לעונה הנוכחית וגם לעונה הבאה.

צפו בניצחון הגדול של אינטר

תקציר: אינטר - ססואולו 2:4/ספורט1

יתר משחקי המחזור בסרייה A

ורונה - טורינו
פיורנטינה - אודינזה
מונצה - נאפולי
בולוניה - רומא
יובנטוס - קרמונזה
סמפדוריה אמפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully