וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין נאבקת על הסגנות בצרפת: מארסיי ניצחה 1:3 את אנז'ה

סאנצ'ס כבש ובישל לפאייה בניצחון על נועלת הטבלה, מארסיי שוב מרחק שתי נקודות מלאנס בקרב על הכרטיס השני לבתי ליגת האלופות. לקאזט החמיץ פנדל בדקה ה-96, ליון הפסידה 2:1 אצל קלרמון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.5/ספורט1

המחזור ה-35 בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם ניצחונה הביתי של מארסיי 1:3 על אנז'ה האחרונה, והיא שוב מרחק שתי נקודות בלבד מלאנס בקרב על הכרטיס האוטומטי השני לשלב הבתים של ליגת האלופות. ליון פספסה הזדמנות להיצמד למקום החמישי עם הפסד דרמטי 2:1 אצל קלרמון המפתיעה, כשמונאקו וליל נפרדו ב-0:0.

בתחתית, ברסט התרחקה מהקו האדום עם 0:1 על אוקזר, שנותרה מעל הקו האדום לאחר שנאנט הסתפקה ב-0:0 מול טולוז, בשחזור גמר הגביע שעורר עניין בגלל סירוב שחקנים להופיע עם צבעי הגאווה. אנז'ה, טרואה ואז'קסיו כבר ירדו רשמית.

דימיטרי פאייה שחקן מארסיי חוגג שער. NICOLAS TUCAT/AFP, GettyImages
לא רגיל לפתוח העונה. דימיטרי פאייה חוגג/GettyImages, NICOLAS TUCAT/AFP

מארסיי - אנז'ה 1:3

השלישית בטבלה נקלעה לפיגור מביך מול המדורגת אחרונה שירדה מזמן, אבל רשמה מהפך שביעי העונה וצימקה את הפער מלאנס, לה הפסידה בשבוע שעבר בקרב ישיר על הסגנות, בחזרה לשתי נקודות. עבדאללה סימה התגבר על מלכודת הנבדל והעניק לאורחת יתרון בדקה ה-28, אבל אלכסיס סאנצ'ס השווה עם ה-14 שלו העונה (34) ובישל לדימיטרי פאייה שהבקיע מזווית קשה בהופעה די נדירה בהרכב (48), לפני שז'ורדן ורטו סגר עניין מהנקודה הלבנה (77).

עוד בוואלה!

ניימאר וסוארס עודדו מהיציע, אבל הבוז למסי שוב עורר סערה: "חסרי כבוד"

לכתבה המלאה
שחקני קלרמון חוגגים עם השוער מורי דיאו. JEFF PACHOUD/AFP, GettyImages
גיבור הניצחון של קלרמון. מורי דיאו/GettyImages, JEFF PACHOUD/AFP

קלרמון - ליון 1:2

הפתעת העונה רשמה ניצחון שישי בשבעה משחקים (יוצא הדופן הוא תיקו מול אוקזר בשבוע שעבר) וממשיכה בדרך למיקום שיא בתולדותיה. ליון התקרבה בשבועות האחרונים למקום החמישי המוביל לאירופה ויכלה להשתוות אליו, אבל איבדה יתרון מרגלי אלכסנדר לקאזט (22) נכנעה לצמד של גרז'ון קיי (25 בפנדל ו-65). לקאזט יכול היה להציל נקודה ולהשתוות לקיליאן אמבפה בראש טבלת המבקיעים עם 26 שערים כל אחד, אבל מורי דיאו עצר את הפנדל שלו בדקה השישית של תוספת הזמן והעניק לקלרמון השמינית ניצחון יוקרתי ודאבל עונתי על ליון.

מיירון בואדו שחקן מונאקו מנסה מספרת. CLEMENT MAHOUDEAU/AFP, GettyImages
שום דבר לא הצליח למונאקו. מיירון בואדו/GettyImages, CLEMENT MAHOUDEAU/AFP

מונאקו - ליל 0:0

לאנס הבטיחה מקום לפחות במוקדמות ליגת האלופות, לאחר שהרביעית בטבלה לא הצליחה לנצח בבית את המדורגת חמישית. ליל ניצחה רק משחק חוץ אחד מששת האחרונים וכמעט עשתה את זה הפעם, אבל אלכסנדר נובל עצר פעמיים את ג'ונתן במבה והציל נקודה, כשמנגד שער של טאקומי מינאמינו נפסל בגלל נבדל בדקה ה-73. במצב הנוכחי: מונאקו בשלב הבתים של הליגה האירופית ואילו ליל תשחק במוקדמות הקונפרנס ליג.

משחקים נוספים

ראן - טרואה 0:4
לראן: ארתור טאט (14), בנז'מן בוריז'ו (65), קרל טוקו אקמבי (70 ו-74)

מונפלייה - לוריין 1:1
למונפלייה: פטו מאואסה (90+4). ללוריין: רומן פאבר (68)

ברסט - אוקזר 0:1
לברסט: ז'רמי לה דוארון (69)

טולוז - נאנט 0:0

תוצאות סוף השבוע בצרפת:

לאנס - ריימס 1:2
שטרסבורג - ניס 0:2
פריז סן ז'רמן - אז'קסיו 0:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully