וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר וסוארס עודדו מהיציע, אבל הבוז למסי שוב עורר סערה: "חסרי כבוד"

מסי שיחק לראשונה מאז ההשעייה, חבריו הטובים ניסו לעזור לו בזמן אמת, אבל האוהדים שוב הקניטו, בתקשורת הצרפתית שוב סגרו איתו חשבון, ובארגנטינה וברצלונה שוב הזדעקו: "כתם שלא יימחה". והייתה גם תגובה עלובה של גאלטייה

ליאונל מסי חזר הערב (שבת) מהשעיה ופתח במשחק הביתי נגד אז'קסיו, ואוהדי פריז סן ז'רמן הבהירו לו כבר מהחימום מה דעתם על הנסיעה לערב הסעודית בעיצומה של העונה והיעדרותו מאימון הקבוצה בשל כך, אשר בגינה הושעה. ביציע הפארק דה פראנס שוב שרקו בוז לפרעוש, במהלך הצגת השחקנים ולאחר מכן כבר בכל נגיעה שלו בכדור במשחק עצמו, ובמולדתו של הכוכב התקוממו על כך.

בארגנטינה זועמים על היחס למסי, שלא רק סופג את מירב הביקורות ביחד עם ניימאר על עונה נוספת בה פריז סן ז'רמן כשלה במטרת העל שלה - לזכות בליגת האלופות - אלא גם הרגיז עוד יותר את האוהדים עם הדיווחים שפורסמו על כך שאינו מתכוון להאריך את החוזה שלו.

"חוסר כבוד", נכתב ב"אולה" על השריקות למסי. "עוד התנהגות לא במקום כלפי ליאו. השחקן הטוב ביותר שוב קיבל יחס רע, לא בפעם הראשונה ולא השנייה. התגובה נגד מסי היא לא רק בלתי הולמת, אלא גם לא הוגנת, בהתחשב במה שתרם למועדון הפריזאי בשנתיים האחרונות. הכי גרוע שזו לא הייתה תגובה של קומץ, אלא ממספר אזורים באצטדיון נשמעו הרחשים המציקים של אלה שעד לא מזמן קנו את החולצה מספר 30 בגאווה".

"עולם הכדורגל לא יסלח לאוהדי פ.ס.ז'. שריקות הבוז למסי הן כתם שלא יימחה לעולם", אמרו ב-ESPN ארגנטינה. גם בברצלונה הגנו על מסי, וכתב "אל מונדו דפורטיבו" פרנססק אגילאר צייץ: "יום יבוא ואוהדי פ.ס.ז' יצפו במסי בטלוויזיה, ויתחרטו שלא נהנו בזמן אמת מהכדורגלן הגדול בהיסטוריה. הם עוד יתגעגעו אליו. עכשיו ליאו מתקרב לחזור הביתה..."

ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
בארגנטינה זועמים, הוא בינתיים לא מתרגש. ליאו מסי/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

המשבר בין ליאו מסי לפריז סן ז'רמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

שחקן פ.ס.ז' דנילו פריירה ביקר את שריקות הבוז ואמר בסיום: "קשה לראות את זה. בתור חבר שלו לקבוצה, כואב לי לשמוע שריקות כאלה. אם חייבים לשרוק בוז, תשרקו לכולם - אבל אל תכוונו את זה רק כלפי שחקן אחד".

מאמן הקבוצה כריסטוף גאלטייה סירב להביע דעה חד משמעית, ואמר בהיסוס: "נכון שהיו שריקות בוז לעבר ליאו, אבל אני שמעתי גם קריאות עידוד של חלק גדול מהאוהדים. אני שמח שליאו נשאר מרוכז במשחק, הוא שיחק כמו שהוא יודע ויצר לא מעט מצבי הבקעה. אני חושב שהוא רגיל להיות במרכז העניינים, זה ככה לאורך כל הקריירה, תמיד הוא מתמודד עם קשיים. ושוב - שמעתי היום גם הרבה אוהדים מריעים לו".

אגב, גם בתקשורת הצרפתית לא ממהרים "לסלוח" למסי, ואולי מתנקמים בו לקראת העזיבה המתקרבת. כך, למשל, הפרעוש קיבל ב"לה פריזיאן" ציון 4 בלבד על ההופעה אתמול, הציון הנמוך מבין כל שחקני פ.ס.ז'. גם ב"ל'אקיפ" העניקו לו ציון נמוך.

הסטורי של ניימאר

מי שניסו לתמוך במסי ולעודד אותו בערב הלא פשוט, הם חבריו הטובים ניימאר ולואיס סוארס. ניימאר אף העלה סטורי מחוייך שלו מהיציע, כשברקע נראית שיחת וידאו בלייב עם סוארס. "תומכים יחד בחברנו ליאו מסי", כתב ניימאר, והבהיר היכן הוא עומד ולמי שמורה נאמנותו סביב הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully