וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסצ'ראנו: "בעוד 10 שנים, אוהדי פ.ס.ז' יתחרטו על היחס למסי"

חברו הטוב של הפרעוש נעמד לצידו: "בפריז לא מבינים כמה ברי מזל הם". ז'רום רוטן שוב תקף: "השאיר טעם רע, מדוע לא התנצל בפני הקהל?"

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

ליאונל מסי התנצל אמש (שישי) באופן רשמי על כך שטס לערב הסעודית ללא אישור מפריז סן ז'רמן, אולם גם ההתנצלות הזו לא הרגיעה את הרוחות.

שחקן העבר ז'רום רוטן, שביקר לא פעם את הפרעוש, עלה להתקפה גם אתמול ואמר: "הוא עשה טעות ופשוט לא מכיר בה. זה אומר שפריז צדקה כשהענישה אותו. אני לא המנג'ר של המועדון, אבל הדיעה שלי פשוטה: הוא כאן שנתיים, האם ההשקעה שלו על המגרש מספיקה? התשובה היא לא. סן ז'רמן לא זקוקה לו כדי לזכות באליפות צרפת. כולם יודעים שהחוזה שלו לא יוארך והוא יעזוב, וכך תסתיים ההרפתקה הזו".

רוטן הוסיף ואמר: "זה עצוב, אבל ההתנצלות לא משנה דבר. האם הוא התנצל על היכולת שלו על המגרש? על מידת ההשקעה שלו? על כך שהוא לא יודע לדבר צרפתית, ולא מתראיין אצל התקשורת הצרפתית? על כך שהוא לא מודה לאוהדים? הוא השאיר טעם מר, אמר שהוא מתנצל בפני חבריו לקבוצה והצוות המקצועי, לא בפני האוהדים. אני לא מבין מדוע לא לדחות את הטיול. תמצא תירוץ. מה העבודה שלך? לעשות הצגות ולקבל צ'ק גדול, או לשחק כדורגל ולייצג את פ.ס.ז' בצורה הכי טובה שאפשר?"

ליאונל מסי פריז סן ז'רמן. רויטרס
בעין הסערה. מסי/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אחד מחבריו הטובים ביותר של מסי, חאבייר מסצ'ראנו, אמר היום: "חבל שאוהדי פריז לא מבינים כמה ברי מזל הם היו, שהיה להם שחקן כזה. בעוד 10 שנים, אף אוהד פ.ס.ז' לא יאמן שהיה לו את השחקן הטוב בהיסטוריה, ובמקום לאהוב את זה, הוא רק ביקר אותו. בעוד עשר שנים, הם יתחרטו על זה. כל קבוצה בעולם היתה נותנת הכל כדי לקבל את מסי לחמש דקות. אם יש דבר שאי אפשר לבקר אצלנו, זה את המקצוענות: קשה למצוא מישהו כל כך מקצוען. תשחררו אותו, כדי שיהיה שמח עם המשפחה שלו".

ארתורו וידאל, ששיתף עם מסי פעולה בברצלונה, אמר על שריקות הבוז שהכוכב סופג בפריז: "זה משוגע, האנשים האלה נהיים יותר ויותר משוגעים. אי אפשר להעליב את השחקן הטוב בעולם, פשוט תצפו בו משחק. בסדר, לא זכיתם בליגת האלופות או בגביע, אבל אתם מוליכים את הליגה. הוא אלוף עולם. הוא משחק בכל המשחקים, אף פעם לא פצוע, מלך השערים ביחד עם אמבפה, מלך הבישולים. זה מטורף שהם תוקפים את הטוב מכולם, אבל כנראה שככה זה אנשים".

גם מאמן נאנט אנטואן קומבוארה הגן על הפרעוש: "לא אכפת לי מה קורה בפריז, כל הבעיות על הדשא, אני מת עליו. אסור לגעת בו, לא משנה מה הוא עושה. הם תוקפים את הבחור הזה וזה מביש. אם הוא יעזוב, אשמח. כנראה שלא מגיע לנו שהוא יהיה כאן. אם מסי היה שחקן שלי, הייתי אומר לו - תישאר למעלה, אל תרוץ, אל תעשה הגנה, אבל כשהכדור אצלך אני רוצה לראות אותך נהנה, נוצץ".

בהודעה שפרסם מסי בחשבון האינסטגרם הוא אמר: "חשבתי שנקבל יום חופשי ביום שאחרי משחק, כמו תמיד. תכננתי את הנסיעה הזו מראש ולא יכולתי לבטל אותה, כבר ביטלתי אותה בעבר. אני מתנצל בפני חבריי לקבוצה ואני מחכה לשמוע כיצד המועדון מתכוון לפעול לגביי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully